Ga naar inhoud

Koning EPPO: Wanneer komt Ilja weer terug naar nederland? Voorspel en win!


k1ng

Aanbevolen berichten

Beste medegebruikers van het powerweb, Zoals jullie wellicht hebben vernomen heeft ons aller Ilja een grote beslissing genomen in zijn leven. Jarenlang heeft Ilja als een parasiet geleefd. Hij volop geprofiteerd van alles wat onze verzorgingsstaat te bieden heeft, en tegelijkertijd lopen zaniken over alles wat Nederlands is. Het lijkt erop dat zijn verlangen naar moedertje Rusland het eindelijk gewonnen heeft van de angst om zijn comfortabele, veelal door de staat gefinancierde, leventje in Nederland op te geven. Allereerst wil ik Ilja veel succes wensen in het land van zijn ouders. Ik denk en hoop dat dat je in een land met een uitgebreide geschiedenis van etnische zuiveringen en massamoord, een land dat nooit een rechtsstaat heeft gekend, een stuk dichter bij je politieke idealen zal zijn dan in Nederland. En dat de cognitieve dissonantie tussen het liefhebben van de overheid en haar financiële steun op persoonlijk vlak, en het haten van de overheid op ideologisch gebied, die je in Nederland continu ervaart, je in Rusland geen parten zal spelen. Onder meer door het totale gebrek aan een verzorgingsstaat in het verder straatarme derdewereldland Rusland. Dat brengt mij tot het Koning EPPO klassement. In dit topic kun je een ééntje hier en een tweetje daar zetten op de volgende twee vragen: 1. Hoe veel dagen / maanden / jaren duurt het voordat Ilja volstrekt gedesillusioneerd terugkeert naar Nederland? 2. Wat is de druppel die Ilja er uiteindelijk toe doet besluiten om Rusland vaarwel te zeggen en terug te keren naar het warme, oranje bad van zijn jeugd? Ik zal alvast een aftrap geven: 1. 3 jaar 2. Zoals wij allemaal weten heeft Ilja een voorkeur voor grote sterke mannelijke figuren in zijn leven, zoals Geert Wilders en Vladimir Poetin (Mr. Poetin voor de échte fans). In de komende paar jaar zullen de ballen van Ilja indalen en zal hij beseffen dat zijn liefde voor grote sterke mannen niet slechts platonisch is. Na achtervolgd te zijn door een boze Russische menigte die hem betrapt heeft in het bed van de lokale pastoor, zal Ilja met de staart tussen de benen terugkeren naar het mooie Nederland waar hij meer ruimte heeft om zichzelf te uiten. Ik zal het bijhouden van het Koning EPPO klassement op mij nemen en de winnaar tzt een kratje tientjesbier toesturen. Weet jij het beter? Kom dan maar. Groet, Erik
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...
37 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

JONGENS, MET DANK AAN @ArendjanHEBBEN WE EEN SLUITEND ANTWOORD! In Rusland is Facebook namelijk verboden: https://www.theguardian.com/world/2022/mar/21/russia-bans-facebook-and-instagram-under-extremism-law

Aangezien Ilja op Facebook ruzie is aan het maken woont hij dus niet meer in Rusland.

Zouden hier ook FB moeten verbieden

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kunnen we @TheRussian wel zo ver krijgen hier weer te posten. Misschien als we beginnen over jeugdzorg kan hij het niet laten ons te vertellen wat voor baggertent het is?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

We kunnen een Poetin fapvoer topic aanmaken en kijken hoe snel hij terug komt als er een topic vol met dit soort foto's is:

spacer.png

Dit moet een zeer oude foto zijn of fotosoep. Poetin kan met zijn spasmen helemaal geen paard rijden.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...