Ga naar inhoud

Waar luister jij nu naar?


k1ng

Aanbevolen berichten

Andere mensen hun muzieksmaak belachelijk maken is vrij laag overigens. Dat is ook in de 10 jaar dat dit topic bestaat eigenlijk niet gebeurd en ik raad je aan dit zo te houden.

aangepast door Arendjan
  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, J'run zei:

Ik maakte een flauw grapje, maar dat was meer omdat er playbuttons of titels ontbreken bij sommige posts.

Ik luister zo’n beetje alles wat hier voorbij komt, tot ik zelf linkjes moet gaan opzoeken. 

Mijn comment was niet aan jou gericht, maak je geen zorgen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, J'run zei:

Nog meer lui hier die deze act niet-ironisch vet vind? Ik moet dit echt een keer live gezien hebben.

Ja heb deze mannen wel eens voorbij zien komen. Grime is sowieso altijd wel vet, of het nou meerwaarde heeft dat het twee oude mannen zijn weet ik nooit zo zeker.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, J'run zei:

MIJN ONTBREKENDE PLAYBUTTON KNOP WAS WEL AAN JOU GERICHT OA.

 

 ADD PLAY KNOPJES.

Ik weet dus niet hoe dat moet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Arendjan zei:

of het nou meerwaarde heeft dat het twee oude mannen zijn weet ik nooit zo zeker.

De muziek die ze maken is opzichzelfstaand erg goed. Dat maakt het voor mij extra tof dat ‘t twee van die oudjes zijn, heeft een bepaalde charme ofzo. Het is niet dat ik ‘t alleen vet vind omdat het oudjes zijn.

Dit is zo’n tune waar ze met gigantisch veel rappers op springen, ik vind ze echt allemaal om te janken totdat Pete and Bas even de boel komen slopen op 5:25.

Dat contrast tussen jonge boyo’s die stoer dan en dan ineens die twee oudjes die even laten zien hoe het wel moet vind ik geniaal.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Andere mensen hun muzieksmaak belachelijk maken is vrij laag overigens. Dat is ook in de 10 jaar dat dit topic bestaat eigenlijk niet gebeurd en ik raad je aan dit zo te houden.

Ik uit mijn ongeloof en stel derhalve een vraag. Waar maak ik iets of iemand belachelijk?

Was dat trouwens een dreigement van jou?

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Ik uit mijn ongeloof

Doe maar niet. Waarom "uit je je ongeloof"? Juist.

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, J'run zei:

Youtube of Spotify linkje posten ipv een image.

Ja de spaarzame keren dat ik in het verleden een Spotify-linkje postte ging het mis, dus ik durf niet meer....

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, J'run zei:

Ik luister zo’n beetje alles wat hier voorbij komt, tot ik zelf linkjes moet gaan opzoeken.

Op het oude powerweb konden we alleen titels/covers plaatsen en moesten we alles zelf opzoeken als het interessant leek. dat waren nog eens barre tijden.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2022 om 21:26, LeroyDogg zei:

Ik denk dat je dat ook niet moet willen.

Op 30-10-2022 om 15:17, LeroyDogg zei:

Luistert men dit écht?

Het is niet letterlijk belachelijk maken, maar wel een niet zo subtiel waardeoordeel en daar is het topic niet voor bedoeld, en niemand doet dat dan ook ooit. Ook jij als volwassen kleuter kan dat wel begrijpen, dus doe niet alsof je neus bloedt en alsof je niet weet wat je aan het posten bent. Mensen beoordelen jouw smaak ook niet, enkel je onzekere karakter. Fijne avond Leroy.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...