Ga naar inhoud

Waar luister jij nu naar?


k1ng

Aanbevolen berichten

1. Ik vind het een soort van nutteloos voelen om hem zo achteraf te kopen, ik bergrijp wel dat de meeste redenen waarom ik het zou willen kopen wel blijven staan, maar het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd 2. Ik laat me niet zo zeer beïnvloeden wat ik zou moeten kopen, het heeft vooral te maken met dat 1e punt. Als iemand me alles zou kunnen vertellen over een bepaald album, en ik weet of ik het wil zonder dat ik het dan al heb beluisterd voordat ik het gekocht heb is dat in mijn ogen ideaal. Maar er zullen wel zat reviews op het internet staan dus ik zal er wel mee stoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap reviews van albums nooit helemaal. Het gaat er toch om of je de muziek leuk vind of niet. "Oh hier gebruikt hij 3 d-drums in plaats van 6 c-drum zoals in zijn vorige album, dit klinkt gewoon kut en had beter gemoeten. 5/10." http://files.myopera.com/picturefeed/files/sophisticated-cat.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...