DunneDraak Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 >>Dan moet jij toch wel de verlichting der gelukzaligheid bereikt hebben Maar jij bent altijd nog gelukkiger, aldus jijzelf Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 Bericht van Squall is verwijderd. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 Oei! Gaat het wel? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 Misschien dat ik me beter voel als die akelige meneer een ban krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Als we hem nu gewoon eens allemaal gezamenlijk op tafel leggen. Dan pakt iedereen zijn microscoop erbij, en dan is het gezeik voor eens en altijd afgelopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 >en dan is het gezeik voor eens en altijd afgelopen. Dan begint het gezeik pas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Verschil is dat ik mijn geluk uit andere dingen haal en jij gelukkig bent, omdat je een chromosoom te weinig hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Je wilt gewoon een excuus om onze piemels te zien batman . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 V&D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 >omdat je een chromosoom te weinig hebt. :’) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Ik hoop de de maandelijkse bloedingen over zijn, want deze fitties zijn helemaal niet amusant om te lezen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Batman!!! Komt er nog een eindejaarspoll??? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 xD Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Met je een-na-mooiste avatar! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 iksdee Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Hallo menschen, jullie zijn liev. Hoe gaat het verder hier met jullie? Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Ja Jepper! Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Nou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 https://i.imgur.com/TB2D8Bo.png Het is meer moeite een screenshot te nemen en dat te posten dan direct de afbeelding te posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Gelukkig zijn er nog wel meer dingen in het leven die geluk brengen, zoals een blokhut. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 jongens hebben jullie het gehoord Squall en Dunnedraak hebben gekust achter de containers na schooltijd niet doorvertellen ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 >Bovendien zijn mensen die zeggen dat ze gelukkig zijn gewoon ongelukkig. Werd vandaag onder het blokje GGD en sociale geneeskunde geïnterviewd en op de vraag of ik gelukkig ben heb ik met ''ja'' geantwoord. Betekent dit dat ik eigenlijk ongelukkig ben? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 meester Steve heefft ze betrap ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Je hebt kotter verkeerd gespeld Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten