Ga naar inhoud

CdAB 125 [CXXV] Joost mag het weten


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar liep hij met zijn oranje gummiknuppel met microfoonfunctie. Zwaffelend zwierf hij rond de lange donkere gangen van tralies. Als een schaduw zwier hij hier, belicht door het kleine beetje licht dat naar binnen sijpelt. Tegenover het tralies en het gangpad loopt een hek mee de eindeloze gang in, met daarin vele tussencompartimenten. Voorbij dit hek en je kijkt de onheilspellende pikdonkere diepte in. Wat zich daar beneden afspeelt weet men helaas maar al te goed... Af en toe klauteren er griezelige gedaantes het cellenblok in. Het cellenblok van de Catacomben der ... en de rest is alleen aan ingewijden toevertrouwd. Zo weet men gelukkig, gelukkig nog, goed onderscheid te maken. En slaat hij, hij die daar zwerft, hier en daar de griezelige gedaantes terug de oneindige donkere diepte in. 'f-front page... f-front page' mompelt hij dan zachtjes door zijn oranje microfoon. Met mijn hoofd door het tralies gestoken kijk ik rechts vanuit mijn cel. De gang voelt even duizelingwekkend aan. Er voelt een koude tocht over mijn nekharen die nu overeind beginnen te staan. Ik kijk de diepte in.. en weer terug, de gang in. Zonder de andere kant op te hebben gekeken voelde ik dat er iemand naar mij keek. Ik voelde een energie in mijn poriën prikken. 'Angstzweet' fluisterde een stem in mijn oor. Een kriebel vloog door mijn gehele lijf, mijn pupillen wagenwijd, mijn hart begon te racen en in een reflex draaide ik mij om en floot ik als een fluitketel de laatste zweetdruppels van mijn verstijfde blik. De mondhoeken maakten plaats voor oranje en mijn waardigheid, wat daar nog van over was, verdween nu als sneeuw voor de zon... een zon die nooit aanwezig was.. op het cellenblok van CDAB, honderd-vijf-en-twintig, [CXXV]. Slaap zacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@oranje microfoon, vergeet dan niet even ook in de volgende topics dit goed te melden zodat iedereen het weet: - Game uitgespeeld - Platinum gehaald - Dealderdag als die in de aanbieding is dat je hem al Platini hebt en dus no deal - welke game speel jij nu, dat je hem niet meer speelt want platinum - Grote PS4 topic dat je hem platinum hebt En zet overal even bij WAT.EEN.GAME.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan ook een gat in je broekzak hebt kan je wel efficiënt krabben. Of je doet je gulp open en stelt je bal tentoon aan de wereld.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de cel, daarvan heb ik nog een mooie anekdote van uit mijn jongere jaren toen ik één nachtje van dat hotel gebruik mocht maken om de roes uit te slapen. Nog nooit in zo'n duur hotel geslapen overigens. Tandpasta ingebouwd in de tandenborstel, de techniek in de bajes doet je versteld staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock zou ooit meegaan zonder moeilijk te doen met Wouter & Wouter, op voorwaarde dat ze hem daarna weer af zouden zetten waar ze hem kwamen ophalen. Na een nachtje uitrusten gingen de deuren netjes open, The Rock erdoor, deurtjes weer dicht. The Great One aankloppen dat ze The Rock terug zouden brengen. Als The Rock niet snel stopte met kloppen mocht hij weer naar binnen :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...