Ga naar inhoud

CdAB 125 [CXXV] Joost mag het weten


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Jepper én Respawn? Kun je dit gastenboek ook beter opdoeken ja dat dus, ik denk dat het modereren momenteel zijn doel voorbij gaat en de site te kampen heeft met een leegstroom, net zoals ten tijde vóór de muur in de koude oorlog. De nadruk mag leggen op meer preventie ipv alsmaar repressie. Je hebt mensen die komen en gaan (willekeurige trolls), geesteszieke en/of gekwetste mensen (relic/oehoe-rus en rus) en je hebt de reguliere gabbers die hier al komen sinds de geboorte van Ed die nu thuis zitten zonder enige vorm van dagbesteding. Ik vind dat een kwalijke zaak en daarom pleit ook ik voor een generaal pardon voor bovengenoemde drie personen. Mochten het er meer zijn, dan laat ik hierover de partij andere reaguurders beslissen. Dit kan niet zo langer! Power Unlimited to the mods? Power Unlimited to the People!

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

^^^ Ondanks dat The Rock overal wel wat nuttigs aan toe kan voegen, heeft The Rock hier niks aan toe te voegen. Waarom proberen we het niet gewoon? De regels zijn hetzelfde, wanneer ze overtreden worden is het aan de Mods om passende maatregelen weer op te leggen (na overleg met The Rock, zoals dat nu ook al achter de schermen altijd gebeurd uiteraard).

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...