Ga naar inhoud

Top 3 deze generatie


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

The Rock dacht in navolging van het leuke item over de 'vorige' generatie in de PU, die inmiddels al bijna 3 weken achter de Millions aaaaand Millions of fans van The Rock liggen (nou ja, officieel achter een handjevol van die Millions aaaaaand Millions of fans aangezien de rest er nog geen heeft kunnen bemachtigen), om het iedereen eens te vragen. Wat is dus je **TOP 3**, in de juiste volgorde, van de afgelopen generatie genomen over de PS4, XBO en laten we ook hier The Switch aan toevoegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch natuurlijk betreffende de stijl. Maarrrr het is wel een game die deze gen is uitgebracht. Ik vind de gameplay en grafische stijl uniek die ik nog in geen enkele andere game ben tegengekomen. Moeilijkheidsgraad en de beloning als je de zoveelste eindbaas verslagen zorgen ervoor dat ik de game nog steeds speel op de Switch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...