Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ik vind het ook erg lastig om te luisteren en zie algemene waarschuwingen ook als iets waarbij ik dit als een persoonlijke aanval moet zien en mijn gal moet spuwen want het beleid is superkut en dat is echt zo! Zelf doe ik overigens nooit iets fout. Het gaat om de legitiemheid van de regel. Niet om mij als persoon. Die waarschuwing en dat mijn comment is verwijderd kan me echt niet schelen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zou inderdaad een 16-delig wetboek zijn met regels, waarbij elke regel aan de hand van een 5-tal voorbeelden moet worden verduidelijkt. Daarbij moet ook staan welke sancties voor welke overtredingen toegepast worden. Een moderator zou in geen beding een oordelende functie moeten hebben en alleen maar handhaven aan de hand van deze regels. Wat dan wel jammer is dat er dan geen klaagzang meer mogelijk is over een gekrenkt rechtvaardigheidsgevoel, wat juist hetgeen is waarvoor sommigen hier komen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee echt niet (oprecht). Ik vind het nogal eng dat de pu denkt zich over mijn familie te moeten ontfermen. Flikker op man, zijn geen stel debielen. Die kunnen wel tegen een stootje.(Als ze het überhaupt ooit al krijgen te lezen, niet dus)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft een mod aan iets niet door de beugel kan en dat sommige dingen niet zijn toegestaan, dan wordt er een probleem van gemaakt omdat het niet in de regels staat. Dan worden de regels duidelijker en strikter opgesteld (reorganisatie) en dan is het: "heee zo was het vroeger helemaal niet en politiestaat, nazi's, ben het er niet mee eens, etcetc." Niet alles staat in de regels omdat er verwacht wordt dat mensen zich kunnen gedragen. Maja, als mods dan aangeven dat iets niet mag en er wordt zo gereageerd: >Die waarschuwing en dat mijn comment is verwijderd kan me echt niet schelen. Dan ben ik het niet helemaal met je eens om de schuld bij de mods neer te leggen. Overigens houdt Soldier gewoon niet zo van het trekken aan een dood melaats paard en besteedt hij zijn energie aan andere dingen dan zinloze discussies voeren.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ga popjes verzamelen voor je gore kasthomo-zoontje! Als 1UP's reactie verwijderd moet worden dan dit ook! Schandalig nare comment en voel mij oprecht gekwetst.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij trouwens vertellen wat Kotter heeft gezegd dat ie een ban heeft gekregen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dan geeft een mod aan iets niet door de beugel kan en dat sommige dingen niet zijn toegestaan, dan wordt er een probleem van gemaakt omdat het niet in de regels staat. Dan worden de regels duidelijker en strikter opgesteld (reorganisatie) en dan is het: "heee zo was het vroeger helemaal niet en politiestaat, nazi's, ben het er niet mee eens, etcetc." Da's niet hoe het ging maar dat weet je zelf gelukkig ook wel.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...