Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

Jij doet volgens mij wel erg hard je best om mod te mogen worden. Vervelende kerel.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Het modteam? Wie, jij en Soldier? En wat jouzelf aangaat is dit ook de eerste keer in maanden dat jij je nog eens hier vertoont. Kan jij trouwens het specifiekje stukje in de "rules" citeren waarin expliciet wordt vermeld dat mensen geen grappen over hun familie mogen maken ook als ze het zelf expliciet toestemmen? Natuurlijk niet want het begrip "legaliteitsbeginsel" zegt jullie waarschijnlijk even veel als "ching chong deng" voor de meeste mensen. Als jullie er dan toch zijn en even zichtbaarder willen wezen op een positieve manier, geef dan zelf eens het goede voorbeeld zonder jullie heiliger dan de Paus te gedragen (INB4 google rankings, niemand gelooft die onzin). Ik was zeer kritisch over Jas maar hij wist tenminste dat goede voornemens op zich niets veranderen en deed een stap terug op eigen initiatief. Misschien moet de rest van jullie dat ook maar eens doen en nieuwe mensen kiezen die het wel nog wat kan schelen en wel op zijn minst een beetje actief zijn. Of laten jullie liever het effectieve werk alleen maar aan Soldier over Goeie

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Waarom is soldier nog nooit betrokken geweest bij een grote discussie omtrent de regels? Zou het dan toch liggen aan het functioneren( en de (te) grote ego )van de andere mods? Omdat ik dus langzamerhand zat word van die complete lange discussies die ontstaan als er een comment of topic verwijderd wordt. Ik begrijp best dat er een aantal van jullie niet eens zijn maar om een complete lange discussie te gaan voeren als we een topic sluiten of een comment verwijderen of zelfs de banhamer gebruiken vind ik soms onbegonnen zaak. Discussies volg ik wel. Mocht het echt nodig zijn dan grijp ik in. Mocht een topic gesloten of een comment verwijderd zijn dan is er bij mij geen discussie mogelijk. Sinds ik mod ben (sinds 2012) heb ik vele discussies meegelezen en hier en daar ingegrepen maar persoonlijk bij sommige discussies denk ik soms echt: waar gaat dit in hemelsnaam heen!

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo is mijn topic gesloten? Ik probeerde slechts *te helpen* https://www.pu.nl/community/discussions/discussion/hoe-je-te-gedragen-op-punl/

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...