Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou ik vond het wel eens tijd voor een andere insteek, na een ban een keer een opmerking dat het terecht is in plaats van dat het nergens op slaat, de mods kut zijn en het beleid niet deugd. Beetje hypocriet hoor :O @hans Haha ja

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nou ik vond het wel eens tijd voor een andere insteek, na een ban een keer een opmerking dat het terecht is in plaats van dat het nergens op slaat, de mods kut zijn en het beleid niet deugd. Beetje hypocriet hoor :O Haha, dat bedoel ik niet. Meer dat die jongen zich niet kan verdedigen momenteel.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen wel jammer dat het een maand gaat duren. Aantal actieve users is zojuist gehalveerd. Moet je niet willen toch.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne nieuwe ontwikkeling wel dat OMGWTFBBCUTIE screenshots plaatst van de reden van de bans. Zorgt toch weer voor wat duidelijkheid.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens snap ik alleen de ban van Blahblah. De rest waren duidelijk geintjes zonder gescheld met k&%$#& of familieleden. Maar ik zal geen commentaar leveren hoor!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>We kunnen helaas geen timer zetten op een ban (we moeten je handmatig weer unbannen), dus het kan voorkomen dat een mod even geen tijd heeft waardoor het een paar uur langer duurt. Ik ben wel eens een heuse dag (!) te laat unbanned. Waar kan ik mijn vergoeding innen?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...