Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Molenmuseum De Valk Dat zijn echt schitterende molens. Nog nooit zo’n mooie molens gezien. We vragen ons wel eens af hoe pyramides gebouwd zijn maar dit is echt abnormaal. Wat een mooie molens. Ook de grootste molen van het land dacht ik, al zou ik dat even na moeten kijken voor je. Veel plezier!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteravond in de Hortus Ramon. Overigens zijn er dit weekend de Lakenfeesten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen flauw idee, ik ga lekker studeren. Alle tokkies komen weer naar buiten, er is kermis. Verder weet ik het niet eigenlijk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha kut Duitsers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...