Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag 5 uur over 100 kilometer gedaan. Mijn trein reed over iemand heen dus 2 uur stilgestaan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

EY RAMON WAT HEB JE ALLEMAAL HIER IN LEIDEN AL UITGEVOERD DAN?! WAAR ZIT JE?! WAAR OVERNACHT JE?!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk hoor. Gisteren rond 13:15 in Leiden, spullen bij de accommodatie opgeruimd en gezeten, wat rondgelopen en gewinkeld, in de avond naar Scheveningen geweest voor de zonsondergang. Vandaag ook een beetje rondgelopen en foto's gemacht, de musea zijn verdomme niet open, zometeen weer rondlopen of zo. Wel een beetje frustrerend met mn moeder, ze is harstikke lief en zorgzaam maar niet de beste gesprekspartner, ze communiceert vervelend, en sinds ze een tijd terug haar evenwichtsorgaan onstoken had is ze vaak een onmeunig opgejaagd/gestressd. Dat is natuurlijk vervelend voor haar, gelukkig gaat het veel beter nu, maar ja. Had hier liever willen zitten om te studeren, met een maat uit te gaan of met een vriendin te verblijven, het maakt mij ook enigszins depressief dat dat niet is, enfin.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Roos! Ik heb uiteindelijk de 200D gekocht! :D Ik ben ook nog van plan om voor ik op reis ga een nieuwe lens te halen. Dan heb ik gewoon beide, die krengen gaan toch zo'n 10 jaar mee ofzo. Nogmaals bedankt voor je advies! Geen dank, leuk dingetje inderdaad en handig voor op reis. Lichter dan andere DSLR-modellen dus minder nekpijn, waardoor je uitbundiger kunt pijpen! Welke lens ga je halen? Ik ben benieuwd.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...