Ga naar inhoud

Het ontmoddingstopic van Jas


NoseJob

Aanbevolen berichten

De titel verraadt het al een beetje maar dit topic gaat over dat ik stop met mod zijn. Sinds een half jaar geleden dat ik mod werd ben ik gaan helpen met de boel beetje normaal te houden hier en daarin geprobeerd de heule meute een beetje naar een iets toleranter en openstaandere community te sturen, zodat het hier weer een bruisende community wordt vol geinige posts. Waarbij mijn ervaringen als user (voor het mod zijn) waren dat de informatievoorziening vanuit de mods naar de users op een te laag pitje stond. Ondanks m'n beste bedoelingen en inspanning om het allemaal te verbeteren heb ik niet het idee dat er nu na een half jaar verbetering is opgetreden in de kwaliteit van de posts, gedrag van bekende rukkers, aanwas van nieuwe users en verbeteringen van de site zelf (of dat aan mijn aanpak ligt of aan iets anders, laat ik in het midden). Ik heb het gevoel dat het mod zijn meer energie kost dan oplevert, waardoor mijn motivatie om mod te blijven is verdwenen. Vandaar dit topic! Groetjas, Jas Tldr: Ik deed m'n best, maar volgens mij helpt het niks/weinig. Dus ik stop met modden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit forum glijdt toch z'n dood tegemoet en ik denk niet dat er iets is dat dat kan veranderen. Bekende rukkers zijn er altijd geweest, en toch floreerde het hier vroeger, met driedubbel zoveel bekende rukkers, die driedubbel zo brutaal waren. Nu niet meer, maar denk juist dat proberen mensen hun gedrag te veranderen averechts heeft gewerkt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik comment momenteel nog zeer weinig dus ben niet zeker of dit over mij gaat maar; diezelfde mensen zijn wel 90% van de community. 90% die zich dus gedragen zoals de community zich altijd gedragen heeft.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo nu eigenlijk, Jas? Er is al zo'n maand niets raars gebeurd op de site. Niemand is gebanned afgelopen maand, geen drama, eigenlijk niks. Had juist het idee dat je je hele doel bereikt had. Ik vond het inderdaad doder dan ooit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jij bent één van bovengenoemde bekende rukkers die zich niet in gedrag wilt aanpassen omdat je niet wilt of kunt accepteren dat jouw "vroeger" dood is Sprak de man die naar eigen zeggen "weemoedig terugkijkt" op het Derde Rijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...