Ga naar inhoud

God of War 4


korporaal

Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Wat doen jullie trouwens? Urenlang doorrennen, alles kapot maken en te veel genieten van de moeilijkheidsgraad tot je ineens bij de eindbaas bent en je dan bedenkt dat het gevecht veel makkelijker zou zijn geweest als je gewoon je shit hebt geüpgraded. En dan nu terwijl ik de endgame voltooi armor maken, want logica.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond weer een flink stuk kunnen spelen, wat meer skills unlocked en de combo's beginnen zich nu aan elkaar te rijgen. Waar ik eerst nog af en toe mijn twijfels had over de combat tov de vorige delen zijn die nu volledig pleitte. Damn wat Vet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de main quest uitgespeeld, godverdomme mooi man. Kleine spoilers: Heb me geen seconde verveeld met deze game en kan ook moeilijk minpunten aanwijzen. Wat ik wel graag anders had gezien was wat meer diversiteit qua bazige baasbattles. Baldur, die draak en die twee broers waarvan ik de namen ben vergeten zijn de enige echte bosses. Stuk voor stuk toffe gevechten, maar voor de rest komt er dan weer de zoveelste troll op je pad, die dan net weer ff wat anders dan de vorige is en de finishing move voor die lelijkerds is ook telkens hetzelfde. Ik had graag wat meer afwisseling gezien hierin, maar ik ga ervan uit dat we in de volgende delen iets meer Noorse goden en grote monsters zullen gaan cleaven. Ik ga me nu focussen op Muspelheim en Niflheim. Wil m'n wapens volledig upgraden, want momenteel maken die gevleugelde tyfushoeren gehaktballetjes van Bobje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...