Ga naar inhoud

CdAB 114 [CXIV] Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?


quincy

Aanbevolen berichten

>Lijkt me enig! Maar dan moet ie wel z'n school eens afmaken. Ja, ik ben inderdaad tegelijkertijd een opleiding en mijn middelbare school aan het doorlopen. Soort dubbeltraject voor speciale kinderen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, maar dacht dat je daar op doelde. Wordt juist vaak uitgelachen als ik het zelf zeg dat ik naar school moet

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het zou inderdaad wel fijn zijn als Orange, BBQ of Soldier even hun feedback geven op een paar opmerkingen hier, waaronder de vraag voor nieuwe mods.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, gelukkig. :) Pluspunt voor jou. Er loopt er hier wel een rond die net is afgestudeerd en dat loopt te verkondigen, toen vond ie ook nog dat studenten van de uni meer toeslagen en studiekorting zouden moeten krijgen omdat het niveau hoger is. Daarnaast is hij ook nog lid van een christelijke partij en had zich in de gemeentelijke verkiezingen verkiesbaar gesteld. Op z'n zachtst gezegd ben het niet geheel eens met zijn opvattingen. En jaah HBO FTW! OMG! EZ!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat is bullshit. De gemiddelde MBO studie is moeilijker dan een studie sociologie of hoe al die Jort studies ook mogen heten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het zou inderdaad wel fijn zijn als Orange, BBQ of Soldier even hun feedback geven op een paar opmerkingen hier, waaronder de vraag voor nieuwe mods. Hej! Ik weet niet echt op welke opmerking je precies een reactie wilt? Doorgaans is het altijd hetzelfde gekut hier op de website wanneer iemand een ban krijgt. Mensen vatten het dan heel persoonlijk op en denken dan dat de beste manier om hun ongenoegen te uiten de mods direct te beledigen is. Het is dan ook altijd dezelfde discussie waarin wij laten weten waarom iemand geband is, maar er vanuit de community altijd wel te horen krijgen hoe oneerlijk het wel niet is. In het geval van Kotter bleef hij gewoon doorgaan na meerdere malen een ban gehad te hebben.. En hoe fijn ik hem persoonlijk als gebruiker ook vond, we kunnen niet blijven doorgaan met telkens een ban geven. Betreft het kopiëren door Kotter van mijn reactie: Bedoel je dan die ‘je moeder’ grap die ik eens over mijzelf gemaakt heb en daarna met uitleg verwijderd heb? Of bedoel je de ‘gore kasthomo’ grap die ik over mijzelf gemaakt heb, waarvan de community mij al jaren lang zo adresseert? Als jullie graag met dat laatste consistentie willen zien is dat wat mij betreft prima.. Doet er echter niet van af dat Kotter deze grappen niet over zichzelf maakte, maar over een andere gebruiker. Als laatste zou ik op de normale reacties zo goed mogelijk een antwoord proberen te geven. Ik heb het echter deze week wel ontzettend druk, dus het aangaan van een urenlange internet discussie lijkt mij niet het beste idee. Groetjes!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Doet er echter niet van af dat Kotter deze grappen niet over zichzelf maakte, maar over een andere gebruiker. Slechte reden. Ik werd gebant nadat ik een grap had gemaakt over mijn eigen familielid. >Als laatste zou ik op de normale reacties zo goed mogelijk een antwoord proberen te geven. Ik heb het echter deze week wel ontzettend druk, dus het aangaan van een urenlange internet discussie lijkt mij niet het beste idee. Word dan geen mod. Helemaal niet als je om de drie dagen weer een regeltje verzint die je dus niet kan verdedigen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WP Als degene overtuigd zijn van hun eigen gelijk en niet eens de moeite nemen om dingen vanaf een andere invalshoek te bekijken, is het ook trekken aan een dood melaats paard.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Slechte reden. Ik werd gebant nadat ik een grap had gemaakt over mijn eigen familielid. Nadat je het zoontje van Squall zat uit te schelden.. >.> >Word dan geen mod. Ah ja! Je hebt helemaal gelijk, als mod kan je het natuurlijk niet veroorloven om het een weekje druk te hebben.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...