Ga naar inhoud

Coronavirus (COVID-19-virus)


Roald

Aanbevolen berichten

>Ik ga trouwens wel een vaccin nemen maar wat een kleuterklas is dit haha. Ja dit is natuurlijk een beetje de omgekeerde wereld. Er komt geen zinnig woord uit een aantal users hier maar Ramon hoort daar iig niet bij.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er echt een complot was zouden de aanstichters waarschijnlijk wel zo slim zijn om geen aanwijzingen achter te laten op de homepage van de WHO-site. Ik snap niet hoe je het IQ van een strontvlieg hebt maar tegelijkertijd denkt dat je wel weet hoe de vork precies in de steel zit. Iets met Dunning-Krugereffect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vroeg om bronnen, die heb ik gegeven hieronder. Voor de rest ondersteun ik mijn volwassen *intelligente* kameraad Ramon.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe verschrikkelijk aanlokkelijk het ook is om te verlangen naar een wereld waar er totale orde heerst, goedschiks of kwaadschiks, het is gewoon zo onlogisch dat dit zo is. Als zelfs in China dokters aan de bel trokken toen de epidemie daar begon, moet je toch realiseren dat je fout zit met je complottheorieën of niet? En ja ook ik was als tiener geïnteresseerd in Zeitgeist en zo

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wel mooi dat urgent ziekenhuispersoneel gevaccineerd gaat worden. Minder mooi dat Hugo nog steeds zo'n nerd blijft die zegt dat z'n vaccinatieplan eigenlijk toch wel goed was want het heeft veel haken en ogen en het vergt veel planning, het is een complexe puzzel, velen buigen er zich overheen en breken zich het hoofd over, het kost tijd en geld en het moet allemaal zorgvuldig gebeuren en het mag zeker niet symbolisch zijn allemaal zoals die vieze buitenlanders dat doen. Je weet wel, die nazi's en uitvreetbelgen. Domme volkeren. Daar zijn wij veel te intellectueel voor. Nee, Hugo laat zich niet gek maken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf besmet, 2 dagen goed ziek geweest nu al 8 dagen in isolatie. Oud en nieuw heerlijk in mijn eentje gevierd... Nu alleen nog last van een hoestje en pijn aan mijn longen. Hopelijk is het snel over! Was altijd sceptisch over die vaccinatie, maar die ga ik nu toch wel nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...