Arendjan Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Stage om dokter te worden :) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Overigens kan je lacherig doen aan schoonmakers maar momenteel hebben we meer aan 1 schoonmaker dan 10 zulke figureren als jij. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Entrepreneur bij postnl schat ik zo in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Nu ben ik jaloers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Eigenlijk wel hihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 2 maanden geleden vakantie geboekt. Zal wel niet doorgaan ben ik bang... en inderdaad omdat één fucking Chinees zn vleermuis niet goed heeft doorbakken voordat hij 'm opvrat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Nou wil ik eigenlijk ook wel vleermuizensoep proeven ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Mijn appartement is al gecanceld.. stond niet bij wat de reden was. Voor Covid lijkt het me wel een hele vroege beslissing. In ieder geval geld terug, maar de vlucht staat al vast... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 84% van de mensen schijnt geen /hele lichte symptomen te krijgen. Schijnt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 https://nypost.com/2020/03/17/86-of-people-with-coronavirus-are-walking-around-undetected-study-says/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Duitse maat van mij die niet ver weg woont is vandaag positief getest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Heeft niets met vleermuizensoep te maken. Uit de hand gelopen experiment, maar dat mogen ze niet zeggen. Bewijzen genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Welke bewijzen Early? Het hieraan verwante Sars kwam ook van vleermuizen. Complotdenken is achterlijk en je bereikt er niks mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Early is de papegaai van GK Boris Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 https://www.volkskrant.nl/wetenschap/vaste-prik-bij-virusuitbraken-complottheorieen-hoe-wapen-je-je-ertegen~bc545426/ Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Mijn coschap is stop gezet. Moet nu vrijwilligerswerk doen wil ik me niet dood vervelen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Het was idd niet vraag óf, maar wanneer dit zou gebeuren. Genoeg wetenschappers die jaren geleden al hebben aangetoond dat dit gewoon zou gebeuren. Grappige aan de complotdenkertjes is dat je nooit een degelijk antwoord terug krijgt als je de discussie aangaat met ze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Er zijn websites die je niet kunt vinden met een zoekmachine. Als je niet weet welke ik bedoel, heb je er niets te zoeken. Kijken jullie maar lekker naar de gecontroleerde media. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Verklaar jij dan even hoe een dergelijke “mutatie” op een natuurlijke manier zou kunnen ontstaan? In een wereld waar het merendeel van de bevolking nog altijd braaf “het nieuws” van de mainstream media slikt, maakt dat allemaal weinig uit.! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 "Als bovenstaande u aanspreekt, is de kans groot dat u iets lager opgeleid bent, aan een van de politieke uitersten zit en nationalistische gevoelens heeft" Spot on deze! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Is goed Thierrygamer. Ik had je persoonlijk hoger ingeschat. Er is een reden dat die sites verstopt zitten, omdat alleen retards daar iets te zoeken hebben. Alleen maar roepen dat er bewijzen zijn, maar vervolgens niks kunnen uitleggen. Typisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ik had hem persoonlijk hoger ingeschat dan als een complotdenker. Jammer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hahaha 'Baudet gestemd?'. Net of alleen Tokkies als Early op fvd stemmen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hier in het zuiden zijn het toch echt met name de FvD'ers die social kapot spammen met de meest waanzinnige complotheoriën. Vandaar mijn vraag. Wat hierboven wordt aangegeven zijn niet mijn woorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Sociaal media is altijd al een beerput geweest dus je daar om druk maken heeft ook vrij weinig zin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.