Ga naar inhoud

CDAB 115 [CXV] De beste stuurlui worden gebanned


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt zeker een punt dat er voldoende mensen zijn die zich aanbieden om energie en moeite in de community te steken en vind ik ook fijn om te zien. Dat de site kut is en dit gewoon niet wordt gefixt is belachelijk, daarnaast is de pagina waarin je als mod je moet zien te redden nog verschrikkelijker. Kost dus ook nog extra moeite, terwijl dat komt doordat de site van de pu.nl door reshift gewoon achteraan de rij wordt gezet (al jaren). Ook ben je als mod ook nog eens de uitlaatklep van de frustratie van de users (zie WP's reactie in open brief). Dat er geen slecht woord over het rijtje wordt gerept is niet waar, degene die een ban uitdeelt krijgt sowieso een hoop comments over zich heen over hoe onterecht en oneerlijk het wel is, losstaand van de gebruikelijke hoeveelheid gezeik op de mods (ook al is het als grap). Als er zelfs mensen van de frontpage speciaal naar dit deel van de site komen om lekker te lopen zeiken op de mods gaat er naar mijn idee iets structureel mis. Naar mijn idee werd, in het half jaar dat ik mod was, de constante stroom van gezeik niet minder hoeveel effort ik er ook instopte. Daarom denk ik dat nieuwe mods aanstellen niet gaat helpen als het hoeveelheid gezeik aanhoudt. Wellicht wel als er meerdere mods tegelijkertijd worden aangesteld, dan kan het gezeik een beetje verdeeld worden en werkt dat wel. Ik begrijp ook wel waar 't gezeik vandaan komt, voor m'n mod-periode had geen moeite om tegen het zere been te schoppen en de vinger graag op de zere plek legde, al dan niet op een ludieke wijze. Echter, laatste tijd zie ik meer mensen alleen maar zeiken om het zeiken en geen constructieve bijdrage leveren, waarmee de hele sfeer grimmiger en grimmiger wordt. Overigens vond ik het fijn om een goed geformuleerde post te lezen, zonder te hoeven puzzelen of het serieus bedoeld is en welke verwijzing er precies gemaakt wordt. (om maar even een positief woordje te doen)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijns inziens zijn er meer mensen die er daadwerkelijk effort insteken dan mensen die alleen maar klagen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ook ben je als mod ook nog eens de uitlaatklep van de frustratie van de users (zie WP's reactie in open brief). Die frustratie komt ergens vandaan. WP is een 25jarige (oid) volwassen man, die frustratie zal niet om het ongefundeerd kinderachtig bashen zijn. >Dat er geen slecht woord over het rijtje wordt gerept is niet waar, degene die een ban uitdeelt krijgt sowieso een hoop comments over zich heen over hoe onterecht en oneerlijk het wel is, losstaand van de gebruikelijke hoeveelheid gezeik op de mods (ook al is het als grap). Dit is waar. Dit gebeurt wel altijd al maar is het laatste jaar zeker toegenomen. Maar probeer het uit beide perspectieven te kijken. Misschien zit er een reden achter dat er meer gezeik is. Beide kanten zijn to blame. >Naar mijn idee werd, in het half jaar dat ik mod was, de constante stroom van gezeik niet minder hoeveel effort ik er ook instopte. Hoeveel dingen je ook goed doet, bij mod zijn klagen mensen nou eenmaal heel erg als je wat fout doet. Dat is niet anders bij bijv de politie. Dat bestrijd je niet. Als er ineens een nieuw beleid komt gaan mensen zeiken. Niet op jou als persoon, maar op je takenpakket. >Wellicht wel als er meerdere mods tegelijkertijd worden aangesteld, dan kan het gezeik een beetje verdeeld worden en werkt dat wel. Weten jullie nog dat er een mod wedstrijd was? En Erienator en Enzevil allebei mod werden?? >Echter, laatste tijd zie ik meer mensen alleen maar zeiken om het zeiken en geen constructieve bijdrage leveren, waarmee de hele sfeer grimmiger en grimmiger wordt. Omdat er nooit iets met de wel onderbouwde kritiek gedaan wordt. Zoals meerdere mensen hier en in dat topic van Wallie al aankaartten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar komen er nou nog nieuwe mods of niets, dat is alles wat ik wil weten. Je kunt daar lang over schrijven en discussiëren maar dat hebben we eerder al lang en breed gedaan; een concreet antwoord van onze mods (ik kijk naar BBQ) zou nu fijn zijn. En anders proberen we de redactie wel te bereiken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...