LateGamer Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Heden (woensdag) ontvangen. Tegenwoordig brengt de postbode hem altijd een dag te laat. Ik weet niet waarom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 The Rock vond dat stukje over die PS5 winnaar van de KIKA stream die hem vervolgens doneerde erg mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 The Rock richt hierbij de hashtag **BringBackBacklap** op. Een PU is geen PU zonder het woord Baklap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Biertje-erbij Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Dat kan alleen als Ed ook terug komt. Zou ook erg aan te raden zijn want het niveau van de bijschriften ligt tegenwoordig dieper dan de Titanic in de zee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jappie534 Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 Die nutteloze flutrubriek Neo's Art is eruit gehaald zie ik. Dat is fijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 mei 2021 Delen Geplaatst: 27 mei 2021 Bijna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Biertje-erbij Geplaatst: 28 mei 2021 Delen Geplaatst: 28 mei 2021 Da's de volgende rubriek die moet sneuvelen ja. Zijn vermoedelijk rubrieken die snel gemaakt kunnen worden en weinig kosten, maar je doet er geen lezer een plezier mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 28 mei 2021 Delen Geplaatst: 28 mei 2021 Hier precies hetzelfde. Steeds meer nummers lagen maanden nog verpakt en al ergens boven op de kast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 29 mei 2021 Delen Geplaatst: 29 mei 2021 The Rock gebruikt die als wc papier, en de rest leest The Great One van te voren, tijdens het draaien van een Great One. If you smeeeeeeeell, what The Rock.... Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Niet echt een foto die ik op mijn sociale media zou zetten, maar ieder zijn eigen. @AJ, hoezo? Hebbie interesse? Kan wel op pinda's vallen hoor. Edit: ze heeft wel dikke tieten, kolere. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Interesse in je type ja, anders vraag ik het niet.... niet zo verlegen nu! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Als je het echt wilt weten, ik val overal op wat vrouwelijk is en vrouwelijk oogt en als het maar niet dik is. Blank, zwart, geel, bruin, rood, groen, paars, maakt me geen reet uit, bij elk soort mens hebbie wel een lekker wijf er tussen zitten. Waar ik het minst op val naast lelijk of dik, zijn meiden met krullen en/of oranje haar, uiteraard zitten daar ook wel hete babes tussen, maar naar mijn smaak te weinig. Zo AJ heb je je antwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jappie534 Geplaatst: 27 september 2021 Delen Geplaatst: 27 september 2021 Deze week eindelijk weer een nieuwe PU! Het mag ook wel eens na 2 maanden. Het blijft zonde dat er nog maar 10 nummers per jaar verschijnen, maar benieuwd naar de inhoud. Hoop weer op een mooi lang artikel van Jurjen over Nintendo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jappie534 Geplaatst: 27 oktober 2021 Delen Geplaatst: 27 oktober 2021 Is de nieuwe PU niet uit? Mijn postbode heeft 'm nog niet bezorgd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Biertje-erbij Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Komende week eindelijk weer een nieuwe PU na 2 maanden... Hopelijk is 'ie de moeite. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 25 november 2022 Delen Geplaatst: 25 november 2022 Nummertje 341 staat alweer online klaar. Nummertje 342 komt pas 25 januari. 😪 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Vandaag in de winkel en op de deurmat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari  Tsjornobyl ligt niet in Rusland, maar in Oekraïne, Wouter... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Nummertje 347 alweer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.