Ga naar inhoud

Wonderspons weg?


SjaanRukkesteijn

Aanbevolen berichten

Gegroet! Per 1 mei iets anders inderdaad. Heeft onder andere te maken met de nieuwe koers. Maar laten we ook voorp stellen dat ik eigenlijk meer bezig was met InsideGamer en er bij PU 'ingerold' ben. Nog niets 'officieel' erover gemeld omdat ik in principe nog twee manden hier ben. maar het is gewoon wat lastig zoeken naar iets anders als je niet kan laten doorschemeren dat het avontuur hier ten einde komt... En zoals Martin zegt: ook niet echt zo'n zin om het van de daken te schreeuwen ;) Maar thanks voor de kopzorgen though.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegroet! Per 1 mei iets anders inderdaad. Heeft onder andere te maken met de nieuwe koers. Maar laten we ook voorop stellen dat ik eigenlijk meer bezig was met InsideGamer en er bij PU 'ingerold' ben. Nog niets 'officieel' erover gemeld omdat ik in principe nog twee maanden hier ben. Maar het is gewoon wat lastig zoeken naar iets anders als je niet kan laten doorschemeren dat het avontuur hier ten einde komt... En zoals Martin zegt: ook niet echt zo'n zin om het van de daken te schreeuwen ;) Maar thanks voor de kopzorgen though!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...