MutsX Geplaatst: 11 maart 2020 Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Deel hier alles wat met de Animal Crossing franchise heeft te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Heeft een van jullie New Leaf gespeeld voor de 3DS? Is dat wat? Heb geen enkele Animal Crossing gespeeld dus snap de allure niet helemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Ik heb letterlijk honderden uren in New Leaf gestoken. Als je het toelaat kun je jezelf verliezen in deze games. Ik had het ook nooit gedacht voor ik de allereerste keer een Animal Crossing game speelde. Maar het is echt verslavend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Kan iemand uitleggen wat er leuk is aan deze games om er zoveel tijd in te steken? Ik vind het er altijd maar enorm saai en repetitief uitzien. Ik ben ook nog altijd enorm verbaasd dat het door zoveel volwassenen gespeeld wordt, i.p.v. kinderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Heb er zin in!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 NOG 4 DAGEN AAAAAAAAAAAAA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Ik doe ook dan toch stiekem mee. Ook even elkaar's friendcodes sharen. zodat we gezellug bij elkaar's eilandjes op bezoek kunnon! Mijne is: SW-6200-0006-2935! Voeg me toe! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 fijne animal crossing day allemaal!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 En? Eerste indrukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Wie wilt er bij mij op bezoek :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 27 maart 2020 Delen Geplaatst: 27 maart 2020 Leuke game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 3 april 2020 Delen Geplaatst: 3 april 2020 Kutkonijn met zijn kutpaaseieren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 4 april 2020 Delen Geplaatst: 4 april 2020 Hippity skippity Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 Mocht iemand hoge turnip price hebben, laat ff weten dan kom ik even langs^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 9 april 2020 Delen Geplaatst: 9 april 2020 oja morgen is de laatste dag dat je die roze blaadjes kan vangen, dus ook die diy recepten tegen kan komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 11 april 2020 Delen Geplaatst: 11 april 2020 Vistoernooi!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 🐱 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Dat er een Animal Crossing voor de opvolger van de Switch komt weet ik zeker. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.