Ga naar inhoud

Hoe word ik weer nat voor aankomende penis?


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Heel mijn leven ben ik nat geweest voor aankomende penis. Ik kreeg kippenvel bij het kijken, ik bleef er maar aan denken en het was heerlijk om tijdens het zonnen aan de Spaanse kust in de zomervakantie te denken over hoe ik met maximale pijn zou wailen als bijvoorbeeld BatmanJepper mij zou penetreren. Dit kan ik nu echt niet meer, en dat vind ik kut. Als ik nou aan bijvoorbeeld Arendjan en DunneDraak denk, piemels van jongens waar ik al heel mijn leven van hou, of dickpics daarvan kijk, krijg ik niet meer het kippenvel wat ik voorheen altijd kreeg, terwijl ik een paar maanden geleden bij het kijken naar dickpics van deze boys wel kippenvel kreeg. Ik weet dat ik ze leuk ga vinden als ik ze uiteindelijk ga neuken, maar het is niet zo dat ik er nou echt naar uitkijk (zoals het beste voorbeeld in 2013 was bij bnwr). Heeft iemand anders hier last van? Weet iemand hoe dit komt en hoe ik weer enthousiast over penis kan worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...