Ga naar inhoud

Wil jij politiek correct gamen?


Tick

Aanbevolen berichten

Oh en dat het even duidelijk is, dit is wat je krijgt als je gaat forceren dat iedereen gelijk is en daarvoor vecht. https://www.geenstijl.nl/5153462/diversiteitsfeestje/?fbclid=IwAR2o63YC1cLwZrlvhtHDmVlc9eUZgxFVcmrCwqpgT6TQ1bgEwbV3bkEN81A Dat kan je een database waar mensen op etniciteit, worden gerangschikt om in een reclame of programma te komen. De NOS noemt dat mooi de DIVIBASE. Nou denk je dat is pure racisme en waardeloos, en man wat heb je dan gelijk. Alles om mensen te pushen zodat diversiteit normaler word. Oh had ik al gezegd dat de NOS een MAANDELIJKSE BOKAAL UITDEELT AAN DE PERSOON DIE HET VAAKST WORD GEKOZEN OMDAT HIJ NIET WIT IS. En dat noemt zich dat SJW'er of politiek correct, nee laten vooral een database maken waar specifiek mensen worden uitgekozen omdat ze niet wit zijn of een migratieachtergrond (leuk woord niet oftewel allochtoon), om daarna met een jury iedere maand te gaan kijken welke allochtoon of gekleurde persoon het beste boegbeeld was van diversiteit. Jullie moeten je gaan schamen, het enige wat je doet is de afstand tot elkaar nog verder uit elkaar rukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tip voor Hellraidermike en Tick. Een ''>'' voor een quote zetten maakt 'm schuingedrukt, nu is het vrij lastig te volgen want ik vind dit wel een interessante discussie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Hellraidermike moet zich wat beter leren in te leven in anderen. Ik snap je punten maar zo simpel en zwart-wit als jij het hier afschildert zal het natuurlijk niet zijn, anders bestond dit probleem niet :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat, als het allemaal zo makkelijk zou zijn om in deze maatschappij voor jezelf op te komen in deze situaties, het probleem er toch niet zou zijn? Bedoelde het niet als aanval maar lijkt mij vrij logisch. Mensen hebben het er niet voor niets zwaar mee. En die mensen zijn geestelijk niet instabieler dan jij of ik. Niemand wordt er gelukkig van om telkens beoordeeld te worden, en een ''lekker boeiend wat je baas vindt'' is dan wel erg kort door de bocht. Natuurlijk boeit dat. Die baas moet normaal doen. Je hebt gelijk dat iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn, hoe iemand zichzelf ook identificeert, maar je hebt een bord voor je hoofd als je denkt dat dat zo makkelijk zou kunnen gaan als jij het hier doet lijken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellraidermike. Dit interesseert waarschijnlijk geen hond. Niemand maakt zich hier druk om. Tot we over 10 jaar terug kijken en beseffen dat alle media voor iedereen, behalve natuurlijk witte mannen, is gemaakt. Niets aanstootgevend, niet prikkelend en altijd veilig. Alles is straks McDonalds. Iedereen lust het omdat het zo neutraal van smaak is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar dat maakt mijn er niet minder waar om. Het is een vicieuze cirkel, de mensen die de problemen ondervinden, betekent dat er mensen zijn die het veroorzaken. De mensen die het veroorzaken doen dat voor een reden, en daar waren weer mensen voor nodig om het te veroorzaken. Zolang mensen het in stand houden, blijft de vicieuze cirkel doorlopen. Neem Zuid-Afrika als voorbeeld, racisme was gigantische maar dan ook echt gigantische racisme. Nelson Mandela streed er jarenlang voor en het uiteindelijk lukte het om iets teweeg te brengen, althans dat dacht je. In de afgelopen 10 jaar is het nog nooit zo slecht geweest in Zuid-afrika, alleen nu meer omgekeerd. Als je wit bent kun je niet buiten je veilige muren komen van je compound omdat je doodgeschoten wordt of ontvoerd. Witte mensen worden daar nu gezien alsof het een virus is wat daar niet hoort te zijn, en het is weinig tot niks meer waard. Iedere witte word gezien als de rijke kut mens die er alleen maar kwam om alles over te nemen. (en daar hebben ze zeker een punt) Maar het feit is dat racisme daar omgedraaid is, witte zijn nu het probleem en moeten als het even kan weg. Dat is precies wat oordelen doet, het is nergens voor nodig en diegene die oordeelt is zelf ook net zo triest als de persoon waar je over oordeelt. Wanneer iemand oordeelt, krijg je het feit dat mensen je niet meer zien als een mens. Jij bent niet meer dan een probleem, jij hoort er niet meer bij. Datzelfde gebeurt bij die zielige SJW'ers, sterker nog dat is veel erger het zijn hypocriete mensen die precies hetzelfde dan wel niet erger doen als waar ze mensen voor oordelen. Ze blijven wel roepen dat ze moeten worden gezien als normaal want er is niks mis met hun, maar ondertussen wel over iedereen oordelen die het niet eens met ze is. Nee daar gaan ze vertellen dat die mensen net zoals hun moeten zijn, en tolerantie moeten laten zien omdat zijn dat verdienen. Denk ik dat het gaat lukken, nee natuurlijk niet want mensen gaan niet veranderen. Maar dat is de clue ook het kan me absoluut geen ene klote schelen wat jij ervan vind. Het is mijn mening het is mijn visie op het onderwerp, en ik geef mijn mening en mijn visie. Het zal mij een worst wezen of jij het slecht vind of niet. Al wil dat niet zeggen dat ik er niet op in ga of dat ik tegen je inga.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar dat is de clue ook het kan me absoluut geen ene klote schelen wat jij ervan vind. Het is mijn mening het is mijn visie op het onderwerp, en ik geef mijn mening en mijn visie. Het zal mij een worst wezen of jij het slecht vind of niet. Al wil dat niet zeggen dat ik er niet op in ga of dat ik tegen je inga. Ja opzich zou het je wel sieren als je dat wél deed, dat heet namelijk ''discussiëren''. Dat jij er nu voor kiest je zo op te stellen naar mij toe terwijl ik heel redelijk doe zegt meer over jou dan over mij. Groetjes.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

#DiviBokaal #DiviBase Hellraidermike vind iets op GeenStijl en natuurlijk is het dus niet betrouwbaar en stoppen we met lezen. Even zoeken op Google leert dat dit wel degelijk klopt en betrouwbaar is. Maakt niet uit natuurlijk. NOS is onschuldig en had alleen goede bedoelingen. Overal is dit nieuws behalve natuurlijk op NOS zelf. Dus ben je wit en heb je ambitie om expert ergens in te worden. Niet doen, je staat dan in DiviBase als wit en man. De kans dat je uitgenodigd wordt is nihil. Denk trouwens dat die DiviBokaal het vaakst is gewonnen door Opsporing Verzocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ja opzich zou het je wel sieren als je dat wél deed, dat heet namelijk ''discussiëren''. Dat jij er nu voor kiest je zo op te stellen naar mij toe terwijl ik heel redelijk doe zegt meer over jou dan over mij. Groetjes. Discussiëren over een onderwerp, betekent dat ik jou wil overtuigen van mijn standpunt. Dat doe je op het moment dat je beide een andere mening hebt, en elkaar wilt overtuigen van jou mening. En dat doe ik ook af en toe (anders zou ik niet reageren), ik reageer op wat je zegt. Het verschil is dat het mijn geen zak uitmaakt wat jou mening is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik niet persoonlijk ga opvatte wat jou mening is, jij hebt jou mening en in deze situatie is die anders dan die van mij. Daar kan jij niks aan doen en daar kan ik ook niks aan doen. Er zijn maar een handje vol mensen op de wereld die daadwerkelijk van mening en visie kunnen veranderen, en beide kanten kunnen zien en dan ook voor de betere optie kiezen. Zie ik de wereld zwart wit, nee ik vind van niet jij van wel. Alleen probeer jij mij te overtuigen dat jij gelijk hebt, en doet daar dan ook alles voor om het te verkondigen. Dat betekent ook dat je persoonlijk neemt dat mijn mening en visie in jou ogen zwart wit is, jij moet dat aanhalen omdat je brein zegt dat het moet. Het kan komen omdat jij de wereld zo niet kan zien, of andere redenen. Het feit dat je mijn bericht negeert en alleen het stukje pakt waar je mij kan vertellen wat ik moet doen in jou ogen zegt eigenlijk al genoeg. Hetzelfde geld voor het feit voor de reactie hierboven over geenstijl, je oordeelt het feitelijk bewijs wat er is puur op het stukje dat het van geenstijl komt. En omdat het van geenstijl komt is het per definitie niks waard en per definitie onwaar. Zoals ik al zei laat dat nou net de clue zijn van oordelen, je laat jezelf in de kaart spelen omdat het geen doet waarvan je anderen beticht. Trouwens discussiëren werkt alleen als je objectief blijft en kijkt naar de feiten en onderbouwingen die er gemaakt worden. Zo gauw je gaat oordelen (wat dus per definitie persoonlijk is), verlies je elke objectiviteit. Maar dat maakt jou niet minder als persoon of mens, sterker nog het maakt je mens. Ik zou liegen namelijk als ik zeg dat ik het nooit hetzelfde doe, ook ik oordeel wel eens en ook ik maak het wel eens persoonlijk. Ik durf wel te zeggen dat ik weet wanneer ik dat doe en waarom ik dat doe. (uiteraard met uitzondering)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk stoppen jullie met lezen, en ik had ook niet anders verwacht. Oordelen is per definitie persoonlijk, het maakt dat jij je mening en visie over iemand baseert puur op de persoon zelf en niet om wat hij zegt. (hmm ik voel een rode draad hier). Net zoals bij de vechters voor gelijkheid het omgekeerde gebeurt het is persoonlijk voor hunzelf dus moet iedereen hun ook persoonlijk zielig vinden. Waardoor ze het gaan forceren. Schuldgevoel is makkelijk om mee te manipuleren. Uiteraard word dat oordelen ook gedaan bij geenstijl, puur omdat er geenstijl staat is het feitelijke bewijs per definitie onzin. Er word niet gekeken of het daadwerkelijk waar is, nee omdat het van geenstijl is, is het onzin. Laat dat nou net het hypocriete zijn wat ik aanhaalde, mensen die zogenaamd vechten tegen de "oordelers" oordelen zelf net zo hard. Het is iets wat bij de mens hoort, en zal nooit weg vallen. Heb ik express de link van geenstijl gebruikt, ja natuurlijk. Oordelen is een sterk iets, en mensen die het doen vallen er automatisch voor. Zelfde als ik nou val voor jou half sarcastische opmerking, omdat je hoopt dat met sarcasme je niet compleet serieus genomen word en er dus minder naar je word geoordeeld. Wat helemaal niet erg is trouwens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@arendjan Trouwens dit was ik nog vergeten. Ja je doet inderdaad redelijk tegen mij, en dat spreek ik ook niet tegen. Maar wat ik mij afvraag is ten eerste waarom je dat zegt, en ten tweede wat verwacht je. Aan de toon van je reactie is af te lezen dat je mijn reactie niet leuk vind omdat je ik geen zak geef over het feit of je mijn mening wel of niet leuk vind. Je reactie laat ook zien dat ik je kwets, want in plaats van op het bericht in zijn geheel aan te halen haal je alleen het stuk aan waarin ik je kwets. Het is dus belangrijk voor jou dat ik aardiger ben tegen jou, althans wat jij in jou ogen aardiger vind. Dat betekent ook dat je mijn reactie persoonlijk neemt, gezien de reactie was dat ik niks geef over het feit wat ik vind van jou mening over mijn mening laat het zien dat je graag wil dat ik jou mening serieus neem of waardeer, in iedere geval dat ik jou mening niet weg schuif als waardeloos. Maar dat is helemaal niet wat ik heb gedaan, dat is namelijk wat jij denkt omdat je oordeelt en het persoonlijk opneemt. Jij vindt het belangrijk wat ik denk van jou en je mening. Als ik jou mening niet serieus zou nemen dan zou ik er niet op reageren, of zou ik dat zeggen (denk je werkelijk dat ik het niet zou zeggen terwijl ik wel zeg zeg dat ik geen zak geef wat jij vind van mijn mening) Ik geef je zelfs gelijk over het feit dat het niet makkelijk is. Jij net zoals batman staat bekend om de lolbroek hier en de sarcastische opmerkingen, zelfs als het onderwerp serieus is. Nou kan ik mijn oordelende broek aantrekken en naar jou kijken alsof je alleen dat bent. Ik kan het dan ook nog serieus en persoonlijk nemen en mezelf erdoor laten kwetsen (awh hij neemt mij niet serieus). Maar dat zou betekenen dat ik niks van jou serieus neem puur omdat je vaak ook niet serieus bent en mensen belachelijk maakt. En dan is nou precies wat mijn geen zak uitmaakt, zowel bij mezelf niet als bij jou of andere niet. Jij bent niet dat alleen, jij bent veel meer dan alleen dat. Het is iets dat bij jou hoort en het maakt jou er niet minder om als persoon, het maakt ook niet dat ik jou minder serieus neem. Maar dat is wat oordelen doet, het maakt de andere minder in jou ogen. Vaak is dit een copingmechanisme, waarvoor de coping precies is kan alleen jijzelf uitvinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk deel van je bericht heb ik genegeerd? Ik zou graag willen toegeven dat ik dat expres heb gedaan omdat jij gelijk hebt maar de waarheid is helaas dat ik er momenteel geen touw meer aan kan vastknopen wat je nu precies probeert te zeggen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging me niet om het nieuws, ik ontken verder niet dat dat waar is. Ging me meer om dat Geenstijl 1. geen legitieme nieuwsbron is om hier te delen en 2. altijd extreem biased is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap dat je uit ''Ik stopte met lezen toen ik een link van geenstijl zag'' een antwoord van 4 alinea's kan halen. Er zit echt niet zo veel achter als je denkt Mike.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een legitieme nieuwsbron? Dan ben ik wel nieuwsgierig. Zonder sarcastisch te willen zijn. Onafhankelijk nieuws bestaat niet meer. Fox en CNN hebben beide een agenda. En je vrijheid is steeds meer een illusie die echt niet gewaarborgd wordt door de staat. Nieuwe verdragen en grote corporaties bepalen wat je denkt, zegt en doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...