marCiano Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Serieus topic: Ik ben van mening dat de uitlatingen die deze vent doet juist in deze periode gevaarlijk zijn en dat hij veel te veel ruimte krijgt om deze rare opvattingen te delen. Dus een ban voor deze man zodat hij niet andere gekken aansteekt met dit gedachtegoed. Laat alle adviezen alsjeblieft aan professionals over die momenteel kneiterhard werken om onder andere jou te helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Een beetje het Relic dilemma. Het gaat op en neer van aandoenlijk via debiele misinformatie naar full-mafketel. Net alsof je een kleuter krijtjes ziet eten, je denkt: wat een ''mongool'' maar het is ook wel grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Niet te druk maken :) adem in adem uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Jaja... dat is wat ze je willen laten geloven. Zou je daar maar eens in verdiepen vriend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 'Vrij' is een abstract begrip: je bent niet vrij om fraude te plegen. En deze community is niet het land: godzijdank heeft de overheid niets in het bijzonders te zeggen over wat wij hier bespreken, maar de eigenaars van Power Unlimited wel. Ik laat het aan hun oordeel wie een ban krijgt. Zelf geloof ik dat te hardnekkig bannen van 'alternatieve uitspraken' meer kwaad dan goed doet. Daarentegen, er moeten ergens grenzen getrokken worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Na het Coronavirus weer een stukje minder helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Inmiddels heb ik uit betrouwbare (mogelijk reptilian) bron vernomen dat dit virus puur door menselijk handelen tot stand is gekomen (de betrokkenheid van meerdere Dragon Groups kan niet uitgesloten worden volgens Peter Paul Robson) met als uiteindelijke doel dat Arendjan hier de medische zilverrug uit kan hangen om pu.nl uiteindelijk onder een totalitair regime te plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Early is een chille dude, ga nu maar verder met een darm onderzoek uitvoeren bij een opa kanariejan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 23 maart 2020 Delen Geplaatst: 23 maart 2020 Early is sowieso rete irritant met zijn schrale korte antwoorden. Ow en komende donderdag is het voor hem sowieso weer No Deal tijdens de Dealderdag. Hij heeft wel een vette profielfoto Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 23 maart 2020 Delen Geplaatst: 23 maart 2020 Hoezo verwacht je ineens dat mensen doordachte beslissingen gaan nemen wat in het belang is voor de samenleving? Op basis van het stemgedrag blijkt dat mensen al tijden niet meer in het algemeen belang denken, daarnaast sta je altijd achteraan de rij als je niet met ellebogenwerk jezelf omhoog werkt in deze maatschappij. Al jaren wil iedereen zo min mogenlijk betalen voor energiekosten ondanks dat we daarmee indirect de mensheid ook langzaam om zeep helpen. Verwachten dat een gehele bevolking doordachte beslissingen gaat nemen omdat medici zeggen dat het anders fout gaat is naïef. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2020 Delen Geplaatst: 23 maart 2020 Ik had al wel verwacht dat mensen zich niet aan richtlijnen zouden houden hoor, maar waar het kan kan je er iig wat van zeggen of zoals ik hier probeerde de aanvoer van nepnieuws te beperken. Het is niet alsof jullie daar vatbaar voor zijn, maar er kijken genoeg kneuzen als Achariya mee dus zeggen dat mensen niet vatbaar zijn voor deze waanideeën is ook naïef. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 23 maart 2020 Delen Geplaatst: 23 maart 2020 Slotje :). Dat iemand op een andere manier denkt over de huidige situatie is niet direct een 'gevaar', vooral niet als je zelf ook een beetje gezond verstand gebruikt en er netjes op reageert. Wanneer ben je zelf eigenlijk zo'n moraalridder geworden AJ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.