Ga naar inhoud

Oproep tot een ban voor Earlygamer


marCiano

Aanbevolen berichten

Serieus topic: Ik ben van mening dat de uitlatingen die deze vent doet juist in deze periode gevaarlijk zijn en dat hij veel te veel ruimte krijgt om deze rare opvattingen te delen. Dus een ban voor deze man zodat hij niet andere gekken aansteekt met dit gedachtegoed. Laat alle adviezen alsjeblieft aan professionals over die momenteel kneiterhard werken om onder andere jou te helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Vrij' is een abstract begrip: je bent niet vrij om fraude te plegen. En deze community is niet het land: godzijdank heeft de overheid niets in het bijzonders te zeggen over wat wij hier bespreken, maar de eigenaars van Power Unlimited wel. Ik laat het aan hun oordeel wie een ban krijgt. Zelf geloof ik dat te hardnekkig bannen van 'alternatieve uitspraken' meer kwaad dan goed doet. Daarentegen, er moeten ergens grenzen getrokken worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik uit betrouwbare (mogelijk reptilian) bron vernomen dat dit virus puur door menselijk handelen tot stand is gekomen (de betrokkenheid van meerdere Dragon Groups kan niet uitgesloten worden volgens Peter Paul Robson) met als uiteindelijke doel dat Arendjan hier de medische zilverrug uit kan hangen om pu.nl uiteindelijk onder een totalitair regime te plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo verwacht je ineens dat mensen doordachte beslissingen gaan nemen wat in het belang is voor de samenleving? Op basis van het stemgedrag blijkt dat mensen al tijden niet meer in het algemeen belang denken, daarnaast sta je altijd achteraan de rij als je niet met ellebogenwerk jezelf omhoog werkt in deze maatschappij. Al jaren wil iedereen zo min mogenlijk betalen voor energiekosten ondanks dat we daarmee indirect de mensheid ook langzaam om zeep helpen. Verwachten dat een gehele bevolking doordachte beslissingen gaat nemen omdat medici zeggen dat het anders fout gaat is naïef.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al wel verwacht dat mensen zich niet aan richtlijnen zouden houden hoor, maar waar het kan kan je er iig wat van zeggen of zoals ik hier probeerde de aanvoer van nepnieuws te beperken. Het is niet alsof jullie daar vatbaar voor zijn, maar er kijken genoeg kneuzen als Achariya mee dus zeggen dat mensen niet vatbaar zijn voor deze waanideeën is ook naïef.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...