Ga naar inhoud

Hebben jullie zeldzame/speciale games


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

Sinds ik iets meer (relatief recente) klassieker begin te kopen kom ik steeds vaker games tegen met een fatsoenlijk prijskaartje. Games van enkele jaren oud waarbij de prijs ondertussen alweer richting de nieuwprijs gaat. Ik vroeg me daarom af of jullie speciale spellen in de collectie hebben? Denk hierbij aan spellen die door schaarste flink in waarde gestegen zijn, speciale collector's editions of misschien zelfs unieke consoles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig deze pas op MP voor 60 piek gekocht https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/L/LEGEND-OF-ZELDA/Legend-of-Zelda-Links-Awakening/Screenshots/TLOZLinksAwakeningCEBeauty.jpg?v=y+Q1sPtDWEGqV93Ds+NwPQ&Type=Small Ben alles behalve een verzamelaar maar deze edition is wel echt nice.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou een lijstje bij: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1F_Hs2RS5cMbHlQLXyz-Pce9nKZuEhkm3dARuNTt0WZ4/edit?usp=sharing Staan niet heel boeiende dingen op. Qua waarde bijvoorbeeld de Windwaker HD + Ganon Statue (Al snel in prijs gestegen) Wat oude gameboys en een paar nostalgische games zoals Gargoyle's Quest [GB] & Jade Cocoon [ps1]. Let wel op, waardeschatting is een beetje vlot gedaan, Onder andere met het idee dat de prijzen over het algemeen hoger worden en zodoende hoop ik dat ik voorlopig ook niks hoef te veranderen. Reden van het lijstje is zodat ik op marktjes en dergelijke snel kan checken wat i kwel/niet compleet heb. En waardebepaling: (Koop ik een 4de Timesplitters Future Perfect of is dat overbodig? / Niet winstgevend genoeg?) Ik verzamel verder playstations (ps1) maar verkoop hier ook af en toe een setje van. Gemiddeld betaal ik namelijk zo'n 5,- per playstation en versie 9002 heb ik 5 keer... Een playstation setje levert al snel 35,- op. Verschil hierbij is ook dat ik op een marktje "Risico" loop, En op marktplaats zal hij getest en goed werkend (of als defect) te koop staan. Ben alleen te lui om dingen te koop te zetten dus dat doe ik ook niet veel. Ik heb in het verleden veel meer games gehad zoals zo goed als elke Zelda game, Nes, Snes, N64 etc maar heb veel geruild/verkocht :P grappig verhaal: Klasgenoot werd Gothic en had een vrij nieuwe paarse Gamecube, Ik had een wat oudere maar Zwarte gamecube, Dus dat was een prima ruil lol.. jaar later de Gamecube voor een xbox geruild, De xbox platgespeeld en verkocht voor 100 piek, waarvoor ik een witte gamecube + Mario football kocht lol. Altijd kleine winstjes. :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Teveel om op te noemen: Wat recente games o.a.: Fire Emblem 'Path of the radiance' ( GC ) Fire Emblem 'Radiant Dawn' ( Wii ) Xenoblade Chronicles ( Wii ) Last Story ( Wii ) Fire Emblem Fates Special Edition ( 3DS ) World of Warcraft Collector Edition Sealed ( PC ) Echte retro: Heroes of Might and Magic complete collector's Edition ( PC ) Zelda A Link to the Past ( SNES ) Lufia ( SNES ) Fire Emblem ( GBA ) Ca. 300x C64 games ( origineel ) Ca. 200x Amiga games ( origineel )
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...