Ga naar inhoud

GHOST OF TSUSHIMA


MutsX

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Redelijk ver inmiddels. Zal niets spoilen maar voor geïnteresseerden: op een gegeven moment krijg je de mogelijkheid om een soort 'gore-mode' te activeren maar het valt wel mee hoe grof het allemaal is. De gameplay is vooralsnog redelijk hetzelfde gebleven, maar zo nu en dan komt er een nieuw type vijand opdraven of hebben de Mongolen weer een nieuw trucje dat weinig voorstelt. Ik vermaak me er nog steeds goed mee maar ik vraag me af in hoeverre dat gewoon niet komt door mijn voorliefde voor de setting. Het doet eigenlijk alles best goed, maar niets uitzonderlijk, en is eigenlijk gewoon niet heel bijzonder. Zou de game trouwens op hard zetten als je dat niet al gedaan hebt, goed te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Speel nu nog op medium vond het in het begin af en toe nog pittig maar nu ik wat unlocked heb knal ik er als een supersamurai door heen. Ook wel weer tof, je hebt wel het gevoel alsof je echt krachtig bent en je maakt van sommige encouters ware actie spektakelstukken. Een beetje makkelijk past dus ook wel weer bij de game wat mij betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb een vraag? Ik speel GHOST OF TSUSHIMA nu al een flink aantal uren. En ik moet zeggen dat ik het een geweldige game vind op zowel game play technisch en grafisch gebied. Maar vandaag kreeg ik een opmerking van een kennis van mij. Die GHOST OF TSUSHIMA sinds deze week aan het spelen is. Hij beweerd dat de HDR van deze game niet goed zou zijn dat het een extreem donker spel zou zijn. Hij zou namelijk behoorlijk aan de helderheid hebben moeten schroeven. Tevens zouden bij HDR ook de kleuren niet goed zijn beweerd hij. Het zelfde probleem zou ook bij Red Dead Redemption 2 het geval zijn. Persoonlijk vind ik dat het spel er bij mij niet overdreven donker uit ziet en de kleuren vind ik bij HDR normaal. Kan het zijn dat er iets niet klopt met zijn PS4 of licht dit aan zijn tv. Of vinden Julie ook dat het spel te donker is en dat de HDR niet zo geweldig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...