Ga naar inhoud

Het Grote Xbox Series X Topic


gtagekker

Aanbevolen berichten

>The Rock kreeg zojuist een belletje dat zijn Xdoos er aan kwam. Godverdomme man, ik ben jaloers. Zit al twee maanden lang te zoeken naar een xbox series X. Hier in Engeland is hij bij alle online retailers uitverkocht en ik weiger op Ebay een exemplaar van zo'n randcrimineel te kopen. Achteraf gezien had ik er gewoon een moeten pre-orderen

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

The Rock hoorde altijd dat opgehemel over die Xbox controller en dacht ook van nou dan heb je toch nog iets heel tofs aangezien je geen games hebt, maar kon het zich niet voorstellen die beetje bollige controller. Maar nu The Great One hem zelf 2 dagen volle bak heeft gebruikt moet The Rock toch toegeven dat hij wel heel erg lekker gamed. Even wennen aan dat D-pad dat je aardig vaak gebruikt, en dan beetje zoeken is, maar verder echt heerlijk dingetje. Enige lastige is als PlayStationboy sinds de PS1 is dat de X een andere plaats heeft dan het kruisje op de PS controller. Beetje erg verwarrend voorlopig nog :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ori, Gears 5 en The Medium ga ik volgende maand checken. Forza 4 wordt hier ook kapotgespeeld, perfecte balans tussen arcade en sim. Pro-tip: knal een Spotify lijstje aan terwijl je gaat racen. Bij voorkeur een dance lijstje natuurlijk https://open.spotify.com/track/6D9Df4oldfXZKaNOUvnYzN?si=-lUZaKqrQmC-gI3WjibwCA
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gears of War is een goeie inderdaad. Op de een of andere manier heb ik al 1000 jaar Microsoft consoles en heb ik nooit GoW gespeeld. Forza is Forza 7 neem ik aan? Die heb ik min of meer uitgespeeld op mijn Xbox One, maar denk dat ik wel wat tijd ga stoppen in de online spelmodi. Vooral die online time-trial modus (geen idee wat de Forza naam ook alweer is) is lekker.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...