Ga naar inhoud

Assassins Creed 3


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik moet nog gaan pre-orderen, maar ik weet niet welke versie. Moet ik voor de standaard versie gaan en de DLC los kopen of moet ik een special edition kopen? Ik wil graag zo veel mogelijk content (vooral Singleplayer, MP vind ik niet erg boeiend en het is voor de PS3). Weet iemand raad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Thijswit16 voor meeste sp content kan je het beste de freedom editie halen (2 missies en benedict Arnold Dlc) en anders de speciale editie die je meestal krijgt Als je de normale editie preordert (1 missie en captain of the Aquila content en Benedict Arnold Dlc) ik hoop dat dit je vraag heeft beantwoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al gepost op het artikel over Who the fuck is Desmond, maar ik dacht kan het hier ook wel posten. Even ter attentie ik ben geen idioot, slechts een filosoof. Voordat je helemaal los gaat over hoe slim jij bent omdat je goed hebt opgelet tijden geschiedenisles. Deze theorie is er al een tijd, maar word nu pas door echte wetenschappers nader onderzocht, misschien dat onze kinder/ kleinkinderen dit wel zullen leren op school. Iemand ooit de serie "ancient aliens"gezien? En de bijbel gelezen? Dan maakt het verhaal van Desmond namelijk opeens sense. En zoals Ubi laatst zelf aangaf, is de serie historisch meer accuraat dan we denken. Sta open voor nieuwe theorieën, lees "theorieën". Google Puma Punku, Annunaki etc. Kruistochten werden imho alleen gehouden om een "fals"geloof aan de wereld op te dringen, zodat degene die de waarheid weten, de macht kunnen houden. Teruggeralateerd tot het heden aan toe. Kijk hoe corrupt het vaticaan is, als de helft van alle kardinalen een vrijmetselaar is en daar openlijk voor uit komen. "god schiep ons naar zijn evenbeeld" Is wat de bijna allee religieuze boeken zeggen op een gegeven moment. Wat is er dan gekker om te bedenken? Dat onze voorouders aliens verkeerd begrepen, en daarom automatisch als goden zagen, of dat er daadwerkelijk iets "goddelijks" uit de hemel kwam, waarvan wij anno 2012 weten dat er buiten de hemel slechts vacuum is. En, waar is de missing link tussen pre-historische mens, en ons? Als we van alle soorten al tientalle. skeletten en botten hebben, waarom dan niet van deze? Wetenschappers zijn hier mee bezig, geen alu-hoedjes dragers. "Redifining history" is hoe ze het noemen. Als je alle puzzelstukjes in elkaar legt, blijkt dat de waarheid van ons bestaan recht voor onze neus ligt. Beschreven in de honderden boeken over de hele wereld, die dezelfde evenementen beschrijven, terwijl ze geen contact met elkaar hadden? Immense bouwerken gemaakt door primitive volkeren met een precisie die we anno 2012 niet na kunnen bouwen? Onze voorouders waren niet dom mensen, die verzinnen niet zomaar hele boekwerken. Sommige culturen hebben zelfs hun hele bestaan toegewijd aan deze evenementen, en hebben hun geschrift ontwikkeld omdat ze dit wilden delen met ons. Als wij( lees blanke europeaan, ik ben zelf donker) nu een inheemse stam zouden binnenvallen, die nog noit iets van de westerse wereld hebben gezien( met onze techniek e.d.) Zouden ze ons als goden verklaren, geen andere mogelijkheid, want we komen toch uit de lucht?(helikopters b.v.) Wie zegt dan dat dat 3000 jaar geleden niet heeft kunnen gebeuren? IEDEREEN DIE VAN AC HOUD, kijk dit! : http://www.youtube.com/watch?v=BmVMiUubzAI WETENSCHAP dames en heren, en geen mainstream bullshit van kontelikkers. Maar echte wetenschappers die durven na te denken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...