Ga naar inhoud

Assassins Creed 3


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedoel je dat je ze beide wilt? Of dat je de Freedom Edition bedoelt in plaats van de Join Or Die edition? Overigens heb ik een hele handige site voor je, www.tweakers.nl . Hierin kun je alle online shops zien die de game verkopen. Vervolgens staan de prijzen van laagst naar hoogst, dus is dat ook weer even lekker simpel. Als je de game gewoon bij de winkel op wilt halen, zou ik bij Gamemania kijken. Die hebben ze meestal wel. Of volgende week.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft de singleplayer nog meer uitgespeeld? SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Zeer vet gedaan hoe je denkt een Assassin te spelen, urenlang, blijkt het een meester Templar te zijn! Jammer dat er zoveel vragen openblijven met Desmond, maarja, dat zullen ze wel bewaren voor AC4. Het klonk tussen de credits door alsof Juno kwaardaardig is dus het zal wel de foute keuze zijn geweest van Desmond. Desmond's verhaal zou hiermee eindigen dus jammer genoeg ook geen happy ending voor Desmond. Knap gedaan trouwens hoe je toch medelijden krijgt voor beide Connor's vader en zelfs Charles Lee, waarvan de dood van de laatste zeker één van de vetste was. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Nu geen spoilers meer. Gameplay speelt erg lekker, dus zeker een aanrader! Combat systeem is wat overhoop gegooit, en maakt het het vechten ietsiepietse moeilijker, zo speel ik op de xbox en normaal blokte je door RT+B of zoiets te doen, nu moet je op tijd alleen B drukken en dan toeslaan met X, en bij sterkere A om defensie te breken. Klauteren is nog altijd even soepel, al mis ik toch soms de hookblade uit Revelations waar je vaak snel een toren mee kon beklimmen of niet dood vallen door ergens net aan te haken voor je op de grond plettert. Maar goed, ik schrijf nu al 10x meer dan ik normaal doe, dus het het even hierbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar ik moet wel zeggen dat ik brotherhood echt vond tegenvallen. Deel 1 was leuk, deel 2 ook, maar brotherhood was frustrerend. En ik hoorde dat revelations minder goed was dan brotherhood. Misschien voor het verhaal zou ik revelations moeten kopen, maar eigenlijk boeit het verhaal niet zo.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heel de middag AC 3 gespeeld en ben het nog steeds niet zat. Zou graag doorgaan maar ik vind het wel genoeg voor vandaag heb er nu ongeveer 8 uur inzitten en kan niet wachten om morgen weer verder te gaan. SPOILER ALERT Wel zielig voor Connor dat z'n dorp afgebrand was en Ziio er niet meer is... Kut templars! SPOILER VOORBIJ Ik hou jullie per playtrough op de hoogte hoeveel uur ik erin heb zitten en hoe ver ik in het verhaal ben via mijn/dit topic. Sommige zullen misschien verbaasd zijn hoever ik pas ben na 8 uur maar ik doe het rustig aan en verken de omgeving op m'n gemak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...