ajaxboy63 Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Kotter bestaat helemaal niet, dat is een verhaaltje om kinderen bang te maken zodat papa en mama even rustig kunnen neuken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Tandjes poetsen, bedtijd! Hup, hup! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 De bom ligt er al, alleen het loontje moet nog worden aangestoken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Wat kinderachtig. Godverdomme. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Dan neem je voorzorgsmaatregelen, hè? Ik ga voor niemand aan de kant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 3 Tage Wach, een epische weekendbinge of daadwerkelijk verveling; ik heb me er in ieder geval mee vermaakt. Saluti Kotter 🥂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Niet enkel het trollen, er wordt de laatste weken wel meer verwijderd zonder dat je terug kan vinden wát er is verwijderd of wat de reden is. Je kan niet eens meer zien of iemand een ban heeft dus dat dat gemeld wordt zou ook fijn zijn. Ben volgens mij niet de enige met deze mening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Alle bans opheffen dan word er ook niet meer getrolled. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Vrede op aarde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik snap je punt, bij deze de reden: Het gekloot en getrol continue met accounts is ook de reden waarom we de comments verwijderen. Het klopt ook dat je niet ziet of iemand een ban ziet omdat het elders wordt opgeslagen nu, dus vandaar dat je dat niet meer ziet sinds de nieuwe site. Kan ik ook niks aan doen. De reden geven wij hier in het CdAB ook niet waarom iemand geband is, is lastig, begrijp ik compleet maar het is ook niet leuk voor de persoon die geband is dat hij door ons aan de schandpaal wordt gezet met de reden + de lange discussie die daarop volgt van waarom het onterecht is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik begon! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Nee hij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Huh? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Haha schandpaal. Je neemt je rol wel heel serieus hè? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 En dat gaat niet gebeuren hardcore gamer, ik ben ook best klaar met het jaren gezeik met elke actie dat we doen. We hebben ook regels die oa hier te vinden zijn: https://pu.nl/regels/ en eventueel: https://pu.nl/gebruikersvoorwaarden/ Ik raad ook aan om deze even goed door te nemen. Ben je hier niet mee eens dan verzoek ik je vriendelijk om elders te gaan zeuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 En dat gaat niet gebeuren hardcore gamer, ik ben ook best klaar met het jaren gezeik met elke actie dat we doen. We hebben ook regels die oa hier te vinden zijn: https://pu.nl/regels/ en eventueel: https://pu.nl/gebruikersvoorwaarden/ Ik raad ook aan om deze even goed door te nemen. Ben je hier niet mee eens accepteer het en hou je daar aan. Dan is een ban ver weg. Ik wil gerust kijken naar een oplossing voor de verwijderde comments of we daar iets van een melding dmv een comment dat het verwijderd is kunnen geven, dat moet natuurlijk te realiseren zijn. Maar ga niet zeiken als dat ook niet goed is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Haha schandpaal. Je neemt je rol wel heel serieus hè? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Vandaar dat LeroyHondd een permaban had. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Vandaar dat LeroyHondd een permaban had. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Kan je maar één persoon per dag bannen ofzo? Maar wel met twee maten meten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Kan je maar één persoon per dag bannen ofzo? Maar wel met twee maten meten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Oeps dubbel gemeten… uhm gepost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten