TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Kan je maar één persoon per dag bannen ofzo? Maar wel met twee maten meten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheKotOne Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Moest gewoon werken G. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik wil gerust kijken naar een oplossing voor de verwijderde comments of we daar iets van een melding dmv een comment kunnen geven, dat moet natuurlijk te realiseren zijn. Maar ga niet zeiken als dat ook niet goed is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 >Maar ga niet zeiken als dat ook niet goed is. Wat een vreemde manier van met je community omgaan. Er wordt hier al weken (ook op normale toon) naar gevraagd door redelijk wat mensen, en op het moment dat er eindelijk een transparant antwoord komt moet je er nog wel even achter melden ''dat we niet moeten zeiken''. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Neemt niet weg dat transparantie precies is waar al tijden naar gevraagd wordt, dus dan zal er inderdaad niet meer gezeken worden :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Oke, dan wil ik gerust naar kijken voor een melding dat het verwijderd is zodat jullie op de hoogte zijn van dat het weg is. Vind ik het geen probleem om dat te plaatsen als ik een comment weghaal. Exacte reden kan ik soms niet geven maar een melding dat het foetsie is vind ik geen probleem. Bij deze zal ik dat droppen. (een hele rits aan comments worden wel samengevoegd tot 1 comment) Excuses voor die zin, komt door de frustratie van de laatste weken vandaar dus ook dat m`n reacties fel overkomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Begrijpelijk, maar je hebt twee weken genegeerd wat je nu door middel van drie comments hebt opgelost. Dat de toon ''zeikeriger'' wordt is niet verassend als meerdere users twee weken lang een probleem aankaarten en er niet op gereageerd wordt. Edit: Toppie, lijkt mij een goeie oplossing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Snap ik, ik wist ook effe niet hoe en wat maar inderdaad, je hebt gelijk. Komt goed, gaan we fixen bij de volgende.😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Hoeveel verschillende e-mailadressen heb je ondertussen al wel niet gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 The Rock krijgt nu die errors op het home scherm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Hoort The Rock geen ban te krijgen eigenlijk? Volgens de regels mag je niet aan zelfpromotie doen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Ik kreeg ze ook, heb het doorgegeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Misschien moeten we maar gewoon weer terug naar de oude site, The Rock vond het een mooie zomer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 https://10minutemail.com/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Inloggen op mobiel is ook lastig, elke keer error Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Het is geen “promotie” als het enkel feitelijke info is… toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Op zich snap ik het wel, waar eerst een zero-tolerance was op het aanmaken van een dubbelaccount tijdens het hebben van een ban werd dat nu beloond met het opheffen van een permban. Het kan me voorstellen dat dat opgevat kan worden als dat er grijs gebied is voor het aanmaken van dubbelaccounts. Daardoor is het ergens wel verklaarbaar dat de hoeveelheid dubbelaccounts verdubbeld is, al ben ik het eens dat het frustrerend kan zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 The Rock ziet dat Gamer.nl nu ook kapot is. Als wasmachines.nl maar in de lucht blijft, anders is het huis te klein met Mrs. Rock er in… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Het gaat zelfs moeilijk met inloggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Deze site wordt alleen maar kutter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Joh! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Gewoon ff ctrl - en dan ctrl + doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Ik vind het hier een stuk vermakelijker dan een jaar geleden. De kansloosheid regeert al tijden maar gelukkig heeft een aantal bekende rukkers besloten terug te keren afgelopen jaar wat enigszins compenseert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Maar waarom is kotter ook alweer gebant? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten