marCiano Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Tevens heeft Jas den gigantische stierenlul dus ik zou een andere uitdager zoeken want anders zou je nog wel eens spijt kunnen krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 De blikje in de water! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 IPH Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Deel even je top 5 favoriete users zodat ik ze samen met het modteam kan bann.. een kerstpakket kan sturen. Bij voorbaat dank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik vertoef niet zo vaak op de FP Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 1. Joost-013 Snowflake-edit: geintje hè Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ghgnng, was al bijna gelukt. ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Alle Fransen zijn kut is The Rock van mening Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Wat een hondenweer vandaag, afschuwelijk gewoon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Echt hè, met dit weer moet je een jas aan of binnen blijven. Kan je wel lekker no lifen tot je een globale pro-gamer wordt van zo’n Microsoft shooter💪🏼 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Haha, je zei jas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Altijd lachen die vaginale schimmel reclames op tv, vooral als je net iets aan het eten bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Omdat je een naar mannetje bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Doe ik zo m'n best om het gezellig te houden, is er een groepje provoceerders die me een naar mannetje noemt... Dan kan ik me niet inhouden en moet ik gewoon reageren, dus het is niet mijn schuld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Je loopt zelf te verkondigen dat je users gewoon gaat negeren als ze niet lief en gezellig doen, dan geef ik je de kans om elkaar met rust te laten... Maar dan moet je alsnog wel eerst op ingaan. Eveneens een bevestiging dat je een naar mannetje bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Je hebt blijkbaar niet door wat je zelf doet! Kijk maar uit dat je niet gaat spelen met je privilége om op de site te komen. Ik dacht dat we een fijn gesprek konden hebben, maar blijkbaar niet. Ik ga niet meer op je reageren hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Jup, wederom ligt het aan iemand anders. Goedbedoelde tip Jas, als je echt een discussie af wil kappen kun je beter gewoon niet meer reageren i.p.v. per se het laatste woord te willen hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Looking for Leroy: https://youtu.be/l7z9gcC_OD0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik zie dat je persé je gelijk wil hebben, dat mag van mij. Je bent blind voor wat je zelf doet, jammer dit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik probeer je te laten begrijpen dat jouw gedrag en hoe je je profileert de oorzaak is van het negatieve beeld wat ik van je heb. Hopelijk ga je dan wel gezellig doen in plaats van de farce die je aan het opvoeren bent. (farce is frans, een van de vijf talen die ik spreek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Een pester wil veel macht over anderen. Het is op zich niet fout om sterk en machtig te willen zijn. Wel blijkt dat kinderen of jongeren die dat graag willen, wat vaker pesten. Ze kiezen een slachtoffer en voelen zich machtig. Dit kan ook zijn omdat ze jaloers zijn op de ander, en hen daarom naar beneden halen. Een pester is onzeker. Met een ‘stoere houding’ hoopt de pester dat er tegen hem of haar opgekeken wordt. Een pester wil graag bij een sterke groep horen. Kinderen of jongeren die graag bij een machtig (populair) clubje willen horen, blijken meer te pesten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Wat een gezellige post! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Is deze post een soort mea culpa over de manier waarop je Phth behandeld op het moment dat je hem vraagt of hij veel "voldoening" uit zijn werk haalt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Dat is een oprechte vraag voor die jongen, snap niet waarom je dat nou denkt🤨 Hij wil duidelijk een gesprekje aangaan met andere users, dan is het toch leuk om dat te doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Meer dan de helft van de opmerkingen onder deze CdAB komen van Leroy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten