Ga naar inhoud

CdAB 133 [CXXXIII] Wie niet waagt, die blijft maagd


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dafuq, je lijkt mijn schooljuffrouw wel van vroeger, die sprak ook zo vanuit de hoogte. Dit komt van iemand die me continu probeert belachelijk te maken en steun krijgt van zijn loyale achterban. Zoals dat gesprek met Nix waarin jullie beiden mij dagenlang quoten en me uitlachen. Hoe hypocriet kan je zijn? Denk je dat jìj iets anders had kunnen doen? Natuurlijk kan je mij de schuld van ALLES geven want je hebt je CdAB-crew van 4 man achter je. Als je maar lang genoeg blijft herhalen dat ik de fout bij anderen leg zonder naar jezelf te kijken, zit je goed. Toch? CdAB-crew, eens? Minnetjes incoming, of ze het nou met me eens zijn of niet.??‍♂️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde een inhoudelijk antwoord te vinden in je post, maar het enige dat ik zie is verwijten. Tuurlijk doe ik zelf ook niet alles goed, maar als we de schuld alleen maar bij de andere leggen zonder water bij de wijn te doen komen we nergens. Daarnaast denk ik ook niet dat de vijandige houding die je aanneemt bevordelijk is voor een reductie van de hoeveelheid minnetjes en ik voel mij absoluut geen spreekbuis voor een crew ofzo, ik ga er van uit dat mensen voor zichzelf nadenken en prima hun eigen mening kan vormen. Daarom denk ik ook niet zozeer dat het er een crew is die afgesproken heeft dat jou minnetjes te gaan geven. Wel denk ik dat er bij ons beiden ruimte is om het hier een leukere plek te maken, maar dat dat niet gaat als er geen ruimte is om fouten te erkennen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker bereid om dat te doen, maar snap je dat ik me in de zeik genomen voel met elke reactie van jou? Ik was vanaf het begin al v plan om het goed te maken, toen jij nog zo sceptisch was. Ik geef toe dat ik nogal fel van me af kan bijten als ik me in de zeik genomen voel, daar heb je wel gelijk in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Okee, bij deze nog een poging dan. Denk je zelf of er iets is wat je anders had kunnen doen of zeggen om de goede sfeer te behouden en/of te verbeteren? >Dafuc, je lijkt mijn schooljuffrouw wel van vroeger. Leroy toch, waarom probeer je die vraag niet te beantwoorden? Ben je vergeten dat je zelf een goede sfeer wilt behouden? Kijk hoe ik de vraag zou beantwoorden: >>Okee, bij deze nog een poging dan. Denk je zelf of er iets is wat je anders had kunnen doen of zeggen om de goede sfeer te behouden en/of te verbeteren? "Ja, ik laat/liet me teveel meeslepen en ik zie dat niet altijd, maar ik ben eraan aan het werken." Ik denk dat zoiets de sfeer bevorderd waar je zelf ook voor pleit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben zeker bereid om dat te doen, maar snap je dat ik me in de zeik genomen voel met elke reactie van jou? Ik was vanaf het begin al v plan om het goed te maken, toen jij nog zo sceptisch was. Dat snap ik zeker, mijn reacties hadden ook vaker wat constructiever gekund ipv me laten verleiden door het in mijn ogen storend gedrag af te kraken of belachelijk te maken. M'n sceptisme kwam voornamelijk door het 'gezellige' topic wat voor mij erg gespeeld en onoprecht overkwam, al denk ik dat je nu wel oprecht overkomt dus voor mij krijg je nu wel het voordeel van de twijfel. Wellicht ben ik te vroeg met oplossingen en adviezen, maar posts die iets bijdragen aan een gesprek of waar aan af te zien dat er moeite in gestoken is worden over het algemeen meer gewaardeerd dan een reactie met alleen een emoticon erin (voorbeeld: Labbers reactie: "?" was veul te makkelijk). Waarschijnlijk gaat Labbers me wel stompen om deze opmerking, maar hij mag ook wel eens leren met kritiek om te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mr.Gans, ik bedoelde het niet denigrerend, maar geinig, op een grappende manier. Ik zie wel wat je probeert te doen, maar mijn antwoord op jouw vraag staat echt al in mijn vorige comment. Zoals je ziet heb ik dat kenbaar gemaakt aan Jas en we zijn een normaal gesprek begonnen. Jas, ik had al een keer sorry gezegd, je geloofde dat niet maar dat meende ik. Bij deze nogmaals sorry als ik hufterig ben overgekomen, laat me het nu opnieuw proberen en ik vraag jou om niet sceptisch tegenover mijn goede bedoelingen te staan. Wat mij betreft zand erover en zal jou niet meer aanvallen en je reacties niet meer met negatieve instelling lezen (if that makes sense).
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jas, ik had al een keer sorry gezegd, je geloofde dat niet maar dat meende ik. Bij deze nogmaals sorry als ik hufterig ben overgekomen, laat me het nu opnieuw proberen en ik vraag jou om niet sceptisch tegenover mijn goede bedoelingen te staan. Oké, akkoord. >Wat mij betreft zand erover en zal jou niet meer aanvallen en je reacties niet meer met negatieve instelling lezen (if that makes sense). Insgelijks, al verwacht ik niet meteen Steve-epistels hoor, moet wel realistisch blijven. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...