Ga naar inhoud

CdAB 133 [CXXXIII] Wie niet waagt, die blijft maagd


marCiano

Aanbevolen berichten

Vind het een beetje jammer dat je zo reageert jas. Je had inderdaad inhoudelijker kunnen zijn. Het lijkt er op dat je doelbewust elke post van ons aanvalt of die nu grappig, dom serieus of lomp zijn. Dat je je daarnaast aan geen enkel ander lid lijkt te storen zegt denk ik wel genoeg over hoe partijdig en hypocriet je bent. Ik stel voor dat wanneer posts je niet bevallen je er lekker overheen leest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Acha, ik heb het al een keer eerder gezegd, maar bij deze: ik ben ervan overtuigd dat Jas toch wel kickt op een internet ruzietje en daarom zo reageert. Simpelweg uitlokken. Als we dan ‘happen’ en hem wijzen op zijn bait, komt ie weg met “je neemt geen feedback aan, je schuift alles af op een ander”. Als we dan 80 minnetjes krijgen is dat voor hem een bevestiging dat wij fout zitten, want anders zouden we toch niet zoveel minnetjes krijgen? De waarheid is dat er velen kicken op een leuke ruzie en áls de banhamer dan valt, praten ze nog weken over je omdat ze de ruzietjes missen. Als je ze dan dáárop wijst, dan is het “men praat ook nog over Hitler maar die mist ook niemand”. En als ze helemaal niks meer hebben omdat ze worden genegeerd, gaan ze je oude reacties quoten onder elkaar en er smakelijk om lachen. Ik zie dan voor me dat ze ‘s avonds hun telefoontje naast zich leggen en met een glimlach gaan slapen, denkend “dat was weer een mooie, productieve dag op het forum!” Dit is waarom ik het een kleuterklas noem, en dat is enkel hier in de ghetto van de site, want op de frontpage zijn de ‘normale’ users nog te vinden die van games en geintjes houden. Als bewijs zal je maar eens moeten kijken naar de hoeveelheid minnetjes op deze reactie. Als men plust of mint gewoon gebaseerd op pure logica? Nee joh, niet hier. Niet als je ze met de waarheid raakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, ik zat helemaal fout. Ik neem me bij deze voor om het gewoon gezellig te hebben hier, hopelijk kunnen jullie mij een tweede kans geven om hieraan te werken. Over je punt dat ik me niet lijkt te storen aan anderen is niet waar, de posts van AJ en Avant vind ik over het algemeen vet triest! Hopelijk gaan ze geen nare dingen over me schrijven als ik m'n best doe om 't gezellig te houden hier...
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leroy Mijn intentie is nooit geweest om ruzie met je te maken hoor, jammer dat je dat zo opgevat hebt. Overigens heb ik me mee laten slepen door Nyx met die quotes, maar dat was ook voornamelijk omdat hij mij quotte, ik kan me wel voorstellen dat dat helemaal niet leuk geweest moet zijn voor je. Hoewel ik niet zo ben van de minnetjes en plusjes heb ik je een positief plusje gegeven hoor, Leroy!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat ik net als Achariya niet snap of je nou serieus bent of niet en ons zo in de zeik neemt. Als ik het serieus zou opvatten dan lijk je me echt een toffe gast, de vorige keer had ik je dat ook al gezegd volgens mij. Maar nogmaals, sarcasme is lastig te detecteren hier soms. Anywayz, ik heb al helemaal geen zin in ruzie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

PHtH heb ik niet beledigd en met Global was het een heen en weer van beledigingen. Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt, je herhaalt alleen wat je hier en daar leest op het forum. Los daarvan, heb ik JOU beledigd? Als ik het goed heb, was je me al heeel lang aan het koeieneren voordat ik terugschreef naar je en je begon zelf met mij te beledigen. Ik deed zelfs een hele tijd normaal tegen je, totdat je uit het niks met ‘engnek’ kwam. Even goed nadenken voordat je onzin plaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...