Ga naar inhoud

CdAB 136 [CXXXVI] CdAB 137 [CXXXVII] Wie is Martin?


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pu Forum vs Leroydogg = een verwijzing naar al de partijen en de partij van Geert Wilders, waarin jij - net zoals Geert - tegen de rest 'opbokst'. De link waarnaar je hint, waarin Geert Wilders aan het woord is, zegt dat de overige partijen lammetjes zijn en leeuwen moeten worden. Dus daarom vraag ik of je jezelf als een leeuw ziet? Want, eerlijk gezegd, draagt uw mening bijlange na niet zoveel gewicht als die van Geert, ook al denk je van wel. Dat zie je niet, of je doet alsof dat je het niet ziet. Noatak had dat heel goed samengevat. Aanpappen met een aantal gebruikers, waarna je denkt dat je hen in je macht hebt, en dan stiekem beginnen treiteren met troll-posts. Dat had ik niet zelf beter kunnen samenvatten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s vergezocht, Gans. Ik doelde op het gedeelte dat Geert tegen Rutte zegt dat ie arrogant is, ruzie maakt met iedereen en dat ie normaal moet doen. Beetje zelfspot. Daarnaast heb ik het gedeelte over de leeuwen en lammetjes gemist, op welke minuut heeft ie het daarover? Niet te ver doordenken Gans. Nu we er toch zijn, mag jij me antwoord geven in jouw topic waar je vindt dat ik je beledigde (wat niet zo is).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, kom maar uit de lucht gevallen. Wat weer een verdoken belediging is (heel je post overigens) naar de intelligentie van anderen. Alsof deze niet begrijpen wat je INSINUEERT. Je weet niet van ophouden. Je bent op een hopeloze quest om anderen naar beneden te halen zodat je zelf hogerop kan geraken. Dat is wat jij doet. Je lokt voortdurend uit, en als er dan iemand reageert, probeer je hem of haar belachelijk te maken. Dat is Leroydogg, welke niet kan zien dat hij geen 'gevaarlijke' pitbull is, maar eerder een schoothondje. Overigens heeft met jou in gesprek gaan geen enkele zin, want je negeert wat anderen zeggen maar anderen moeten wel op jou in gaan. Zo blijven we bezig. Je hoeft op deze post niet meer te reageren, want ik ga dat ook niet meer doen. Maar Mr.Gans, begrijpt het maar al te goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister gewoon eens 2 minuten naar wat er wordt gezegd in het filmpje en neem het met een lach.??‍♂️ “ Pu Forum vs Leroydogg = een verwijzing naar al de partijen en de partij van Geert Wilders, waarin jij - net zoals Geert - tegen de rest 'opbokst'.” Dit zegt al genoeg, je slaat de plank COMPLEET mis. Nogmaals, het is de hele kamer tegen Rutte. Kijk het filmpje opnieuw met deze nieuwe kennis;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, voor Gans: ik ben NIET Geert in dit filmpje, maar Rutte die wordt uitgekotst. Als je dat niet ziet, dan is er toch echt iets mis met je hoor. Manmanman. Overal een punt van maken. Neem ik mezelf een keer in de zeik, maak je daar iets negatiefs van. Maar hey, ik heb het dan weer gedaan;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soldier, zie aub wat er gebeurt. Ik post een youtube linkje waarin ik mezelf in de zeik neem. Gans gaat los en beledigt, Jas springt erop en noemt me “bangerikje”, Hardcore komt erbij en zegt dat ik ergens mee door ga hopend dat ik ergens een ban voor krijg. Hopelijk zie je het voor wat het is, want het kan niet zo zijn dat ik het halve forum achter me aan krijg wanneer ik iets onschuldigs post. Want als ik nu antwoord geef dan krijg ik natuurlijk een ban.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook wel eens dat je NIET in de slachtofferrol schiet als je een discussie met iemand aangaat? Overigens vind ik bangerikje nou niet bepaald een schokkende belediging ofzo, zeker niet als je het vergelijkt met "stalkertje", of zoals je in het vorige CdAB zei: "kutmongool". Daarnaast weiger je gewoon in elke vorm te accepteren dat je fout zat en je waarschuwing terecht was, je projecteert het alleen maar op anderen, want de rest doet het alleen maar fout, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kutmongool werd tegen mij gezegd, niet omdraaien. Jouw favo woordje lijkt slachtofferrol, maar hoe noem je deze collectieve aanval op een grapje die ik post? “ Daarnaast weiger je gewoon in elke vorm te accepteren dat je fout zat en je waarschuwing terecht was” Mey dat linkje (wat je waarschijnlijk niet hebt gezien) zeg ik jùist dat. Kan niet duidelijker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo zou iemand jou een kutmongool noemen? Gezien je eerdere ongefundeerde uitspraken zet ik twijfels bij je claim. In jouw wereld snap ik dat je het ziet als collectieve aanval, maar je zit hier toch echt mis, Leroy. Overigens heb ik niet op je linkje geklikt inderdaad, aangezien ik (in tegenstelling tot jou) niet overal mee hoef te bemoeien. Overigens zie ik je al eerste geagiteerd reageren op een doodnormale vraag van Gans, me dunkt dat je dan de wind van voren krijgt, maar om dat meteen te bestempelen als een collectieve aanval vind ik dan wel weer getuigen van een grote fantasie. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...