Ga naar inhoud

CdAB 131 [CXXXI] Al is het ego nog zo fragiel, gedraag je liever niet als een debiel


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp Jas wel, maar hij is hard, verschrikkelijk hard. Vergeet niet dat Leroy net een ban heeft gehad, dus het lijkt erop dat bij herhaling van hetzelfde gedrag wat tot een ban kan leiden, Jas hem op de hielen zit. Jas is in feite de relevantie-mod. Ik houd van Jas, ik houd van zijn intelligentie. Hij kan pokkegoed schrijven als hij wil. Don't mind me, it's jus't the beer talking.... Ik heb niet gelogen, ik ben met twee biertjes begonnen en zit ondertussen aan mijn zesde ofzo. Het is maanden geleden dat ik nog eens bier heb gedronken in zulke 'hoeveelheden'. Ik ben het echt niet meer gewoon, maar het is wel aangenaam, al zeg ik het zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou het simpel Jassie, ik zeg dat ik het met een knipoog schreef. Waarom kom je nou met woorden als “gekkie”, wil je weer een ruzietje uitlokken? Dacht dat je dat juist niet wilde. Daarnaast zal ik niet happen, want als ik jouw woorden gebruik dan krijg ik een ban? En ja, je mag haten als je wil, maar manmanman wat neem je alles toch serieus. Probeer me anders te negeren, ooit aan gedacht??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus, waarom verwijder je die comment van Jas nou? Net als ik er op reageer ook. Hij kaart gewoon aan dat het gebruik van "kanker" als krachtterm cathartisch kan zijn, is dat zo verkeerd? Hij scheld niemand uit, hij deelt gewoon in nette bewoordingen hoe hij over het gebruik van die krachtterm denkt. Jeetje mina
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dit is in overleg gegaan om Leroy hiervoor een laatste kans te geven, dit neemt natuurlijk niet weg dat hij op z`n tellen moet passen wat ik eerder zei. De permabans van Kotter en Respawn is een andere situatie die worden niet opgeheven. Einde discussie hierover. Ja verder niks persoonlijks maar ik vind je manier van modereren wel heel ontransparant tegenwoordig. Je verwijdert topics en comments zonder de reden daarvan te melden, het wordt niet gemeld als iemand een ban heeft, en op het moment dat er vragen zijn komt er een ''ik ga hier niet over in discussie''. Een permaban is een permaban lijkt me, dus als Leroy mag terugkomen mogen Kotter en Respawnguy dit ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak zijn zulke antwoorden vanzelfsprekend en lijken reacties zoals de jouwe enkel bedacht om een nutteloze discussie aan te gaan waarin je te star bent om toe te geven aan de reden die de mod zou kunnen geven waardoor er geen einde komt aan de discussie. Dan vraagt de mod zich af of je de vraag stelt om een antwoord te krijgen waarmee je genoegen neemt, of om simpelweg bovengenoemde discussie te starten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...