Ga naar inhoud

CdAB 135 [CXXXV] Hij was dun, hij was dik, en nu is draak de slechterik


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Steeds lager het niveau zie ik wel. Het gaat wel rap. Duitsland begint te etteren, Engeland reageert en opeens staat de hele wereld op zijn kop, inclusief Italië dat opeens puberaal gedrag vertoont met de rest. Jammer dat dit het Derde Rijk is. Het enige dat het nog kan redden is een atoombom op Japan. Nietzsche
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in het familiediner: het begon als een vrij normale discussie waarin, over en weer, gesproken werd over wat het zegt over iemand als die persoon indruk probeert te maken op personen die vallen in een andere leeftijdscategorie. Maar de discussie escaleerde volledig; na flink wat gescheld over en weer brulde Leroy "ik kom pas weer terug als je normaal doet!". Jas is echter een koppige man en weigert zijn excuses aan te bieden en sindsdien spreekt men elkaar niet meer. De PU-munnity klom direct in de pen en schakelde ons in voor hulp! Eerst gaan we even bij Leroy langs. Volgens mij staat hij daar al in de tuin. Staat hij daar nu met nun-chucks te zwaaien? Hopelijk gebruikt die niet op ons.. "Goedemorgen, Leroy, neem ik aan? Wij willen u even wat aanbieden, kunt u die stokjes even wegleggen?" Ja, dank u dat praat toch wat makkelijker hè. Wij hebben bericht gehad van vrienden van u, ik begrijp dat u ruzie heeft met een kennis van u? De PU-munnity maakt zich flinke zorgen, want dit komt de algehele sfeer niet ten goede, dat begrijpt u wel, toch? Ja? Dat is fijn. Wilt u misschien even uw kant van u verhaal uitleggen?" "Nou, ik ken Jas nu al enkele jaren, voorheen was hij een goede vriend van mij. Hij was Moderator, begrijpt u, en die moet ik altijd te vriend proberen te houden, anders wordt je zo verbannen. Maar op een dag besloot hij daar mee te stoppen. Sindsdien is Jas helemaal omgeslagen; waar hij eerst orde in de chaos schiep, schept hij nu chaos in de orde. Ik herken die jongen helemaal niet meer! Ik heb nog een paar keer berichten gewisseld met hem, maar het ging van kwaad tot erger.. Op een gegeven moment noemde hij mij zelfs een kutmongool!" Zo.. Dat is wel heftig.. Wij hebben ook wat lekkers voor u mee genomen, mag ik dat u aanbieden? "Ja, natuurlijk, dank jullie wel" Wij gaan ondertussen op weg naar Jas om zijn kant van het verhaal te horen, het zou toch wel fijn zijn als deze ruzie bijgelegd kan worden, vindt u ook niet? Ja, maar dan moet hij wel even normaal gaan doen!! Hmmm, dit kon wel eens een uitdaging worden.. *korte montage waarin we over wat weggetjes rijden naar de andere kant van het land" "Hier ergens moet Jas wonen; is dat hem niet, die man die net klaar is met een rondje hard lopen?" "Bent u Jas?" "Dat is inderdaad hoe mijn vrienden mij noemen" "Wij zijn inderdaad door u vrienden ingeschakeld. De PU-munnity maakt zich flinke zorgen om u; heeft u misschien enig idee waar dit over zou kunnen gaan?" "Ja, dat kan ik wel raden, dit gaat over de discussie die ik met Leroy heb gehad waarin hij weigert toe te geven dat ik gelijk heb. Hij zal wel moeten toegeven dat ik gelijk heb, anders hebben we allebei ongelijk en dat kan natuurlijk niet haha!" "Juist.. Maar kunt u misschien iets meer van u kant van het verhaal vertellen?" "Ja, die veredelde psycholoog moet altijd het laatste woord hebben, ik kan daar zo slecht tegen. Vroeger, toen ik nog moderator was viel me dat al op hè, maar ik kon er weinig aan doen, tegen mij deed hij altijd vriendelijk. Dat is ook alleen maar omdat ik moderator was, die moet je te vriend houden, anders verban ik je zo naar het rijk der vergetelheid. Uiteindelijk ben ik gestopt als moderator, ik kon er niet meer tegen! Nu probeer ik hem terug te pakken door ook steeds het laatste woord te willen hebben, en dat is me eindelijk gelukt, hij is vertrokken en komt pas terug als ik normaal ga doen" No way dat ik ooit nog normaal ga doen!" Hmm, de frustratie zit diep, begrijp ik. Het lijkt mij ideaal om dit uit te praten onder het genot van een lekker hapje. Mag ik u daarom deze dinerbon aanbieden? Wie denk jij wel niet dat je bent, mafklapper, rot op met je dinerbon!!" Jas, maar.. "Mafkees!" *Korte montage waarin ik en de camerman afdruipen" Nou dames en heren, heeft u ook ruzie binnen uw familie, laat het dan niet zover komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...