Ga naar inhoud

CdAB 137 [CXXXVII] Banhammer 40,000


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Mod Soldier24, kan je tegen Arachiya zeggen dat hij moet stoppen met dat maandenlang Cyber-pesten? Ik ben met dat platvloerse puber-gedrag onder mijn comments niet gediend. Ik denk dat de meeste users het met je eens zijn dat Achariya een vermoeiende debiel is. Helaas is het stelselmatig verzieken dan de community blijkbaar geen reden om die jongen gewoon een permaban te geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief Avant. Ik heb geen problemen met Arachiya's gedrag, maar wel als dat tegen een specifiek persoon gericht is, en een obsessie wordt. Dat pestgedrag zouden de moderators niet mogen toestaan. Ik hou mijn manieren en doe dat ook niet bij anderen. Ik doe weleens onnozel, maar dat rechtvaardigt dat voortdurende pestgedrag in geen enkel geval. Ik vindt het laag, en zeker niet PU-waardig. Zulks gedrag in het trachten demoniseren van een ander, waarbij het als achterliggende doel heeft de reputatie van een gebruiker om zeep te helpen, zou voor mij niet door de beugel kunnen. Ik zou mij voor Arachiya's gedrag schamen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kijk vogel, tussen de regels door en wat jij denigrerend vindt is wel erg vaag hee. Ga niet bij elke comment denken of jij tussen de regels door daar een geheime boodschap achter ziet en of ik je er mee beledigd. Dan ga je maar lekker bij een ander de autistische Donald Duck uithangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou voor mij echt niet kunnen. Deze beledigingen zijn uw pestgedrag, wacht, ik ben er nog niet... Want doen alsof de rest niet ziet wat je doet, (die zien dat maar al te goed) en dat je uit de lucht komt gevallen, is precies jou opzet, waarbij je me ook ongestoord voor autist denkt te mogen uitmaken. En dat is echt heel smerig, wat hier niet thuis hoort. Zulks gedrag hoort hier niet thuis. Zulks laag puber gedrag is PU-onwaardig, en ik zou me daarvoor schamen. Dat ik niet meer te bieden heb dan moeders neuken, pesten, en denigrerend commentaar geven. Ik heb niets aan uw waardeloos, denigrerend commentaar op mij, en verlies daar ook breincellen met de seconde door. Ik hoop dat je eindelijk eens leert rekening te houden met anderen. Ik weet ook dat uw reactie als doel heeft een boze tegen-reactie van mij te bewerkstelligen, zodat de aandacht op mij gefixeerd wordt en ik boos zou reageren, en ik hierdoor als onredelijk beschouwd zou worden. Dat is allemaal ontzettend vals gedrag, wat eerder thuis hoort in het kauwgombak-forum, dan op PU.Nl. Je zal ook nooit eens normaal doen, je stelt een vraag, ik geef antwoordt, en je begint te schelden. Dit gegeven alleen al toont uw valse intenties. Je sleept jezelf door het PU-forum, waarbij de motor hiervoor uw valse intenties zijn. Ik wil van je af, van je vervelende denigrerende comments, want ik heb daar nooit om gevraagd. Ik wil van je af, van je zieke achtervolgingsdrang. Ik wil van je af, van je onbeschofte brutale taaltje, want het ontsiert mijn comments. Ik wil dat je mij gerust laat, en normaal tegen me doet, en als je dat niet kan, dan wil ik dat je helemaal niet meer reageert op mij, ook niet in mijn topics om deze te verneuken. Helemaal niet. Ik doe dat bij u ook niet. Is dat teveel gevraagd? Je scheldt mij uit voor autist, maar zelf ben je ziek. Heel erg ziek...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...