Ga naar inhoud

Wat willen we zien in de nieuwe Super Smash Bros?


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In brawl werd het al snel onoverzichtelijk. Het maakte niet uit of je goed was. Ik kan wel zeggen dat ik goed ben in super smash, want in melee was ik de koning, maar in brawl maakte dat niet uit, ook al speelde ik met een cube controller.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel BOEM BAF BOEM OVERAL OBJECTEN EN POKEMONBALLEN BOEM SMASHBAL BOEM OVERAL VUUR. Ik bedoel dat het veld veel te vol werd na een tijdje. In melee was dat niet zo, daar had je wel altijd een overzicht, in brawl was dat minder. Wat niet wegneemt dat het een leuk spelleke is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt New Pork City denk ik :P ja in die map is het niet erg onoverzichtelijk nee, maar dat is dan ook een map van 4525 km groot.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het trouwens kunnen dat Tekken personages in de nieuwe SSB zitten? Zelf hoop ik het niet, aangezien ik ze er totaal niet bij vind passen. Maar Namco is een van de devs die deze game maakt toch? En aangezien ze ook die special skins dingen hebben in Tekken Tag 2, zou er een kans kunnen zijn. Maar verbeter me maar als ik het fout heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...