Ga naar inhoud

Wat willen we zien in de nieuwe Super Smash Bros?


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Wat ik graag wil zien in een nieuwe smash: Goede Map editor Was echt teleurgesteld met wat je in brawl kon doen. Beter hadden ze deze niet toegevoegd echt triest. Betere maps Op 1 of andere manier vond ik de maps minder in brawl... Vond ze kleiner aanvoelen dan Melee en soms teveel drukke elementen. Soms ook te weinig variatie in platformen. Alle characters aub unieke moves!!!!! dat je bijv als ik met bijvoorbeeld ganondorf speel niet het idee heb dat ik met een halve captain falcon speel.. Een gamemode dat je met 8 spelers speelt. Bijvoorbeeld 4 spelers tegen 4 CPU's Nieuwe playable characters: Majora's mask (skull kid form) ridley (metroid) King K. Rool (Donkey kong) Banjo kazooie/conker (gaat niet gebeuren, weet ik) Loyd (tales of symphonia)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Birdo met de tong van Yoshi? Gadverdamme. Ik slaap niet meer vannacht. Anyway... - Een betere Adventure mode. Die van Brawl was echt raar. Niet alleen was het 'verhaal' amper te volgen omdat niemand praatte en zat het (daardoor) vol met plot holes, het vergat ook dat SSB een gigantische Nintendo orgie te zijn. Waarom vocht ik in Brawl met boze robotwolken, goudviscyclopen, tweekoppige tankcyborgs, demonische wiegen en een blauwe nudist in plaats van klassieke vijanden uit Nintendo games zoals Moblins, Metroids, Pokemon, Kremlins en Waddle Dees? - De Classic, Target Test, Events en Allstars mogen ook ietsje beter dan in Brawl. Ze waren allemaal minder interessant dan in Melee. - Betere stages. Er waren er iets teveel in Brawl met (te) storende elementen. Sommige, zoals 75M en New Pork City, waren bijna onspeelbaar door de slechte design. - Betere balans. Want mijn God wat is die Meta Knight een verschrikkelijke spamhoer. - Geen random struikelen. Spreekt voor zich. Bizarre gimmick dat. - En natuurlijk meer en beter uitgewerkte personages. King K Rool en Ridley moeten echt speelbaar worden deze keer. Verder zou ik graag Paper Mario, Palutena(Kid Icarus), Isaac(Golden Sun), Ghirahim(Zelda), Shulk(Xenoblade), Megaman, Black Shadow(F-Zero) en Robin(Fire Emblem: Awakening) graag willen zien, en het zou leuk zijn als Ganondorf, Toon Link, Sonic en Mewtwo terugkomen met betere movesets. En als ik gek mag doen zou ik ook graag Slime(Dragon Quest), Fawful(Mario & Luigi), Mudkip, Grovyle & Blaziken Pokemon Trainer, Bayonetta, Groose(Zelda), King Boo(Luigi's Mansion), Rundas(Metroid Prime 3) en King Hippo(Punch Out!) willen zien, maar dat zal er allemaal niet inzitten ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, nee man. Valt lekker te lezen hoor. Ben het zeker wel met je eens op wat punten. Maar bij het verhaal vind ik wat robot wolken juist wel passen, aangezien het een mix was van alles. Het verhaal was voor mij echt wel duidelijk. Het was als een droom voor me dat alle SSBB characters gingen samenwerken, dus ik hoop dat er weer zo'n adventure mode in zit. Al hoop ik dat we bij de volgende SSB gewoon lekker tegen Waddle Dees kunnen vechten, of Pokémons zoals je al zei. 75M was juist leuk. Het was moeilijk om je enemy te killen, omdat je er een heel parkour voor af moest leggen. New Pork City was daar in tegen wel kut. Niet vanwege dat roze monster, want die maakte het juist leuk. Maar gewoon een kut design. De Balans mag inderdaad wel wat beter. Ike was super sterk, Meta Knight kon je telkens mee spammen, etc. Het struikelen mag er van mij wel inzitten, en gewoon het zelfde blijven. Ik heb in die game zeker zo'n 500 uur in gestoken en ik denk dat ik maar 20 keer gestruikeld ben. Helaas wel op kut momenten, maar met vrienden kan je daar wel om lachen. Wat was er mis met de uitwerking van personages? Dat punt snap ik niet helemaal. Paper Mario, Isaac, Ghirahim, Shulk en Megaman zie ik allemaal echt wel zitten, maar Palutena.. Zelfs Snake past er beter tussen, haha. Ik neem aan dat Sonic echt wel weer terug komt. Na de deal die Sega heeft gemaakt met Nintendo zou het me verbazen als de blauwe egel er niet meer in zit. Ook lijkt het me dat er weer zo'n Pokémon Trainer inzit. Was niet erg fan op zijn style qua vechten, maar het was wel een masterlijke character.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, het verhaal was op zich best wel te volgen inderdaad, alleen de plot holes, jemig. Ik herinner ze niet allemaal meer maar een aantal zijn me bijgebleven: De helft van de helden verschijnen min of meer uit het niets(Link, Yoshi, Ice Climbers, Ike, Lucario, Sonic), Wario's motief om voor de Subspace te werken is nooit uitgelegd en King Dedede die als enige wist van Tabuu's bestaan was ook een raadsel. Bijzonder slordig. 75M, meningen verschillen. Ikzelf vond de stage nogal vervelend omdat iedereen uiteindelijk in het hoekje rechtsboven gaat knokken omdat de rest te moeilijk is om in te navigeren, wat natuurlijk zonde is met een stage die zo groot is. Ik vind het idee op zich enorm leuk, alleen ze hadden voor 25M of 100M moeten kiezen. Veel bekender en dat waren waarschijnlijk betere arena's geweest. Misschien voor SSB4? Struikelen moet gewoon echt weg. Het is zeldzaam en in de meeste gevallen kost het je niks, maar je hebt mensen die het spel serieus willen spelen zonder enige vorm van geluk, en met modes zijn zoals Boss Battles moet het gewoon niet terugkomen. Je zou maar struikelen in een belangrijk gevecht en daardoor verliezen... Waarom noemde ik het uitwerking? Jemig. Ik bedoel gewoon dat hun movesets wat verbetert moeten worden. Ganondorf en Toon Link spreken voor zich. Op het moment zijn ze saaie klonen, maar ze kunnen makkelijk meer unieke movesets krijgen. Sonic is bijzonder eentonig; rollen, rollen, rollen en nog meer rollen. Hij kan veel meer dan dat. En Mewtwo mag terugkeren maar wel flink wat sterker worden dan in Melee. Hij had behoorlijk weinig goede aanvallen, allemaal te zwak of te langzaam. Of allebei. Hoezo Palutena past er slechter in dan Snake? Denk jij aan dezelfde persoon als ik? Ik heb het over Palutena uit Kid Icarus: Uprising voor de 3DS. Denk jij misschien aan Bayonetta?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder chaos sowieso. In brawl was het een beetje druk zo af en toe, zeker met smash-balls. Die mogen er dan ook wel uit, vind ik.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als struikelen weg moet, vind ik dat de items ook weg moeten. Ja, je strijd om de gene die als zo'n item krijgt. Maar als zo'n hammer precies voor je voeten valt, puur geluk. Hun movesets ben ik het totaal mee eens. Ik vond Snake zo oninteressant, Meta Knight té sterk, Sonic inderdaad te veel rollen, en noem maar op. Mewtwo komt denk ik niet terug, want die werd al vervangen door Lucario. Lucario wordt in deeltje 4 ook gewoon weer vervangen door een Pokémon (Zoroark?), dus hoop daar ook niet te veel op. Ik vind Palutena er gewoon niet tussen passen. Ze kan in dat filmpje waar ze gaat koken totaal niet voor haar zelf zorgen, dus waarom zou ze het wel volhouden in een arena met Ganondorf? Laat haar maar weer zo'n powerup zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wishlist! Fire emblem awakening : Lucina als speelbaar personage. Monster hunter : Felyne als speelbaar personage. Rathalos en Deviljho als assist trophies. Zie je het al voor je als jho die binnenkomt stormen op het platform die vriend en vijand weg beukt! xD En een awesome filmpje om alvast in de stemming te komen :D http://www.youtube.com/watch?v=QkKgnU-rzfY
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk komt Toon Zelda / Tetra er ook in voor, na de aangekondigde HD remake. Dus dan heb je Sheik / Zelda, en Toon Zelda / Tetra. Zie ik zeker wel zitten. Wat ik ook denk is na de deal die Sega met Nintendo heeft gemaakt dat Sonic er weer in gaat zitten, maar met Tails / Amy / Shadow / Knuckles / Silver. Wie ik nog meer zie zitten: - Bowser JR. - Op de een of andere manier wel weer Snake, en hopelijk ook Bayonetta. - Professor Layton en/of Phoenix Wright. - Megaman. - Okamiden - Chrono - Neku - Mii's! - Weer zo'n Pokémon trainer met 3 Pokémons. Maar dat lijkt me wel logisch. Net als dat Lucario weer wordt vervangen door een Pokémon. En dat er een vervanger voor Ike komt. - Ghirarim! - Isaac - Rayman. En hopelijk nog Sora met Roxas of Riku van de Kingdom Heart reeks, na Kingdom Hearts 358/2 days, Re:Coded en Dream Drop Distance. Maar dat is wat meer Wishfull thinking. Wat ik ook hoop is dat er wat meer skins zullen zijn. En dan niet wat kleurtjes, maar echt soort nieuwe 'make overs'. Niet alleen een sirieuse Link (Twilight Princess) maar ook die Link van Zelda Skyward Sword. En dus niet alleen Sonic, maar ook een Shadow skin. Bij Wario zat dat in SSBB al. Je kon zijn normale pak kiezen, maar ook die van WarioWare. Wat van mij sowieso moet is een betere level editor. Die van Brawl was wel grappig, en had er ook best wel wat levels mee gemaakt hoor, maar hij was zo simpel en je kon er nou niet echt indrukwekkende dingen mee maken. Ik kijk erg uit naar de maps, en de muziek. Hopelijk zien we wat meer beelden op de E3!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nintendo Direct op 11 Juni, en 3x raden van welk spel we een trailer te zien krijgen! http://www.eventhubs.com/news/2013/jun/06/first-super-smash-bros-wii-u-trailer-be-shown-nintendo-direct-june-11th/ Oh ja, Bayonetta zit er waarschijnlijk niet in, zoals de Platinum Games Designer en geestelijk vader van Bayonetta op subtiele wijze mededeelt. https://twitter.com/PG_kamiya/status/342659881695858689
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...