Ga naar inhoud

E3 2021


Roald

Aanbevolen berichten

Bewaar de kliekjes in de koelkast en neem die mee naar je werk de volgende dag als lunch. Of bewaar ze in de vriezer en je hebt een gemakkelijke maaltijd wanneer je even geen tijd/zin hebt om te koken! Ik heb het dan natuurlijk niet over dingen als aardappelen vlees en groenten. Maar iets als pasta met saus is prima om in te vriezen of te bewaren in de koelkast voor de volgende dag. Dus dat is misschien goed om over na te denken op de dag dat je alleen eet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Misschien is deze comment te grof, geen idee. Even voor de duidelijkheid, dit is niet bedoeld als provocatie. Zie mezelf anders alweer een weekje op vakantie gestuurd worden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je normaal gedraagt is het risico op een ban niet aanwezig, je zou dus kunnen stellen dat je het geheel in eigen hand hebt. Tenzij je natuurlijk een empathisch vermogen hebt van een 6-jarige, maar ik schat jou wel hoger in dan dat.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vrij weinig empathisch vermogen bij kijken hier hoor. Ik mag stellen dat ik een vrij groot empathisch vermogen heb aangezien ik er uitgebreid op ben getest bij toelating tot mijn studie, en alsnog ben ik nu een stuk of 5 keer gebanned. Hier wist ik even niet of ik nou in grijs gebied zat aangezien jullie al gauw iets als provocatie zien (zie vorige keer dat ik zei dat mods geen flikker doen)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...