Ga naar inhoud

CDAB 129 [CXXIX] Evacuatie Meerssen na gat in dijk, volop evacuatievoorbereidingen in Noord-Limburg


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Duidelijk niet 100%, maar toch voor een gedeelte ook wel he? Je moeder grappen worden meer door hardcore gemaakt hoor. Heb volgens mij nooit of nauwelijks jouw moeder persoonlijk belachelijk gemaakt maar ok. Fijn dat jouw portefeuille van beledigende opmerkingen goed gevuld is, laat alleen maar zien dat je net zo doet en bent als de mensen die je er van beschuldigd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een maand langs de zijlijn te hebben gestaan ben ik toch genoodzaakt om weer eens te reageren. De terugkeer van Ramon, Roosje en "Pipboy" deed me vreugd. Zou het dan toch nog goedkomen met het gastenboek? Zouden er nog meer oude users hun weg terugvinden? Wat een spannende tijden! Helaas werd het vuur dat in mij brandde snel weer gedoofd door de mate van cringeheid die Hardcore Gamer's comments bevat ( en in mindere mate Acha/ Leroy). Als Nemesis van het eerste uur voel ik me dan ook genoodzaakt om de strijdbijl weer op te pakken. Dus Earlycore, geen enkele domme, fanboyachtige, niet ter zake doende comment zal onbeantwoord blijven. []!(insertvetgifjemaarsindsnadezomerkandatnietmeer:'()
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig altijd dat de anderen zogezegd geen cringe waardige comments plaatsen, ruikt een beetje naar vriendjespolitiek. Afijn, ik heb niks tegen jou rebenga. Zolang iemand normaal tegen mij doet zal ik normaal terug doen. Ik kan me nog herinneren dat ik ergens in het begin van mijn posts opperde dat het zo'n negatieve boel was hier en het leuker zou zijn als we allemaal lief en normaal zouden doen, een comment die met gelach en beledigingen werd beantwoord. Lachen om te zien hoe de tafels nu zijn gedraaid. In zekere zin heeft de community hier mij gemaakt, nu mogen ze er mee leven. Achariya for president bitches!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Prachtig altijd dat de anderen zogezegd geen cringe waardige comments plaatsen, ruikt een beetje naar vriendjespolitiek. Nee, dat is toch echt omdat het niveau nĆ³g lager is dan het al was... Niet heel lastig te begrijpen, lijkt me. Iedereen die ''cringewaardige'' comments plaatst krijgt dat te horen, ook ik. >In zekere zin heeft de community hier mij gemaakt, nu mogen ze er mee leven. Over cringe gesproken... Je klinkt inderdaad als iemand die Pokemon-kaarten verzamelt op zijn 18e... >Wat Acha zegt, ook ik deed ā€˜normaalā€™, maar uiteindelijk besloot ik maar met de stroom mee te gaan. Oh well, leuk je weer terug te hebben! Hoi Leroy, het moment dat mensen commentaar op jou begonnen te leveren was nadat je wekenlang ruzie ging maken met H_G, globalhalomanpro, en de hele frontpage (over illegaal downloaden ofzo), wat jullie in zo ongeveer elk topic aan het uitvechten waren. Leuk nieuwtje, je doet het toch echt zelf (zie hieronder: Doornroosje maakt duidelijk een goedbedoelde grap tegen je, en je reageert heel apart met ''ik ben geen parasietje''...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zelf gezegd dat je alleen maar blijft om vervelend te doen tegen de mensen die kut tegen je deden. Dat is kinderachtig Ć©n salty ten top. Overigens ga ik graag de 'strijd' aan met kut doen hoor, laten we zien wie het het langste volhoudt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf nu gaan we dit gekibbel beƫindigen. Ik heb het nu even aangekeken en het gaat nu richting de grenzen van ingrijpen. We houden het gezellig hier, mocht je ruzie hebben met een ander, ga het niet hier afreageren op elkaar. Ik zie het nu regelmatig gebeuren nu en het moet afgelopen zijn. Ik ga hier ook nu wat strenger in worden en mocht het gebeuren dat er mensen zijn die ermee door gaan dan zullen er passende maatregelen worden getroffen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...