Ga naar inhoud

CDAB 129 [CXXIX] Evacuatie Meerssen na gat in dijk, volop evacuatievoorbereidingen in Noord-Limburg


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als echte millennial ben ik tijdens de eerste lockdown in een existentiƫle crisis geraakt omdat alle koffiezaakjes in de buurt op slot zaten. Toen heb ik iets te veel geld gestoken in een espressoapparaat voor thuis. Nu heb ik een rib in mijn lijf minder maar wel lekkere espresso thuis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ē¾åœØäø€å¤©åˆé–‹å§‹äŗ†ļ¼Œę˜Æę™‚å€™ēµ¦č‡Ŗå·±äø€å€‹éžåøøē‰¹åˆ„ēš„ę™‚åˆ»äŗ†ć€‚ē¾åœØč®“å’–å•”ä¾†ć€‚ē¹¼ēŗŒå‰é€²ć€‚å†ę‰¾é»žę؂子ā€¦ā€¦ē¾åœØę˜Æå’–å•”ę™‚é–“ļ¼
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, mijn wasmachines maakt een beetje raar geluid, beetje als volgt: GGGGGHHHNNNNNKKKPPLLLLLLLLLLLCCCCCVVVAAAANNNNNCCCCEEEEERRRR ALLLLLLLLAAAHUUUUUAAAAKKKKBAAARRRR GGGHHHNNNFFFPPPPRRRFF Pfoe Wat kan er mis mee zijn? Hoor het wel. Groet Joop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n hand maler, maal de bonen daarmee en dan flikker ik de zooi in een stalen filter en kook ik het uit in een staal pannetje met water. Heel soms kook ik het uit met een beetje melk. Deed oma ook en oma wist wat ze deed. Edit: De koffieprut flikker ik daarna in de compostbak of direct in de tuin, helpt goed tegen slakken en andere ongein.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Siete alla ricerca di un primo piatto veramente appetitoso e goloso pronto in soli 20 minuti? Eccolo servito! Le penne al baffo sono la ricetta perfetta da preparare per un pranzo in famiglia, quando si ha poco tempo per cucinare ma tanta voglia di qualcosa di sfizioso... e, perchƩ no, anche quando stanno per arrivare i vostri amici affamati!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben de nieuwe moderator. Ik ben speciaal aangesteld om elk account van die terrorist " respawnguy" te elimineren!! Het is een dagtaak maar uiteindelijk zal rechtvaardigheid winnen. There is a new sherrif in town!! Wees op je hoede " respawnguy" . Ik ken je stijl achter je schrijven, ik weet de usernames op de accounts van reshift. Your days are done respawnguy!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...