stiffmeister Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Gefeliciteerd Raul! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle 3d Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Hoi Joop, Je vrouw zei net tijdens het eten dat ze morgen weer thuis komt. Groeten, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 “Jaloerse lul” mag wel, maar als ik iets zeg (wat gewoon de waarheid is) is iedereen op z’n pikkie getrapt?🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Dunne zit nog steeds met die “tegenreactie” in z’n maag. Laat gaan, Dunne. Het is niet erg dat je sommige dingen niet begrijpt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 En toch kom je iedere keer weer met een tegenreactie leroyhond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Omdat Avant een grapje maakt. Ze zitten beiden in die appgroep en contact tussen AJ en Avant is goed en gezellig. Is niet zo lastig toch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Je suis Leroy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Je suis The Most Electrifying Man op PU.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Wat laat je je weer kennen, Leroy. Jij bent echt The Most Abominable Man op PU.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Bedankt Rahl! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Hey Rahl! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Vertel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Global noemt me een hond met downsyndroom, maar de groep gaat tegen mij tekeer en dan laat ik me kennen? Ok dan😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Eh noemde je global eerst niet een down. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Klopt, waarna ik excuses had aangeboden en daarna hadden we het allemaal afgesloten nadat Soldier boos werd en iedereen weer lief was tegen elkaar. Nu begint hij dus weer opnieuw en iedereen zit tegen mij te zeiken🤷🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Hey Rebenga! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Vriendjespolitiek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 👆🏼💁🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 @HC: heb ook nergens gezegd dat ik dat NOOIT meer zou doen, enkel op die ene reactie wilde ik niet antwoorden met nog een belediging. Mocht het nog steeds onduidelijk zijn voor je, leg ik het wel op een simpelere manier uit voor je😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Haha ik heb nooit excuses gelezen hoor. Ga ergens anders lopen janken jongen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 LeroyDogg: ''Jullie zijn allemaal kneusjes'' Also Leroy: "Iedereen gaat tekeer tegen mij, mag ik me niet verdedigen? :O '' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 >Klopt, waarna ik excuses had aangeboden en daarna hadden we het allemaal afgesloten nadat Soldier boos werd en iedereen weer lief was tegen elkaar. Ik was ook boos op Hitler maar gelukkig heeft hij sorry tegen me gezegd en nu is alles weer goed en kan hij als ik hem op de Holocaust aanspreek altijd zeggen ''Ik heb toch sorry gezegd'', waarna ik moet concluderen dat dat inderdaad waar is en dat excuses zo werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Waargebeurd trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten