charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Hahaha zuur zit hoog hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 ❤❤❤❤ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Nu we verloofd zijn, wat wordt de trouwlocatie? De bowlingbaan, wokrestaurant, pu redactie, patatkraam, dubai, in de neus van AJ, you name it Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Wat verwacht je wat de mods gaan doen? Het hier leuker maken 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 In de aars van AJ. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Zie de andere users ook vaak met elkaar bekvechten maar nee die ene 2!!! Oooeeeeh Zou graag wat quotes van mezelf zien verdikkie wat echt niet door de beugel kan en rechtstreeks tegen de pu gedragscultuur in gaat. Ik ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Dat gaat echt een droombruiloft worden!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Helemaal eens met Karen. Uhm, VerDikkieDik bedoel ik😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 >Zie de andere users ook vaak met elkaar bekvechten maar nee die ene 2!!! Oooeeeeh Hmm ja, het gaat natuurlijk om de manier waarop hé. Twee bekvechtende kleuters is een stuk minder leuk om te lezen dan een discussie tussen twee users waarin daadwerkelijk gevatte opmerkingen gemaakt worden (en niet de 100e "ik heb je moeder geneukt" of andere seksgrapherhaling). Prima dat je dit doet "omdat anderen het ook doen", maar je probeert het nu iets te hard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Het niveau is laag mede dankzij jou, AJ. Dus kom maar van je hooge paerd af hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 AJ je moet je aars effe vrij houden, want er vind daar heel binnenkort een bruiloft plaats. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle 3d Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Hij is groter maar wel magnetisch, zit nu iedere keer vast tussen mijn rits. Pas op met vaccineren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 >Het niveau is laag mede dankzij jou, AJ Ongetwijfeld, maar ik breng wel al 10 jaar consistent hetzelfde lage niveau. En tóch was het algehele niveau hier hoger tot voor kort ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Is Arendjan je echte naam? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Hoe meet je dat precies, AJ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Ik zou mijn neus graag beschikbaar stellen jongens, echter past dan alleen Hardcore_gamer er in. Achariya zou er misschien nét in passen, ware het niet dat al zijn onzekerheid ook mee moet.. :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Komt waarschijnlijk omdat andere users het gemiddelde omhoog krikte, jouw bijdrage hielp er iig niet aan mee. Daarnaast heb je er zelf ook een handje van om opeens mijn naam te noemen en iets doms over mij te zeggen, wanneer ik wekenlang niks bijzonders heb gezegd, dus kom inderdaad maar van je hoge paard af. En je weet zelf ook dat al jarenlang hier dom geluld wordt, ga dat nou niet verpakking met gevatte opmerkingen of discussies, niemand die dat geloofd. Hoop dat je medestudenten destijds je aars flink hebben uitgewoond, want ik nodig minstens 150 gasten uit, en hardcore al zijn vrienden, dus er komen zeker 151 mensen langs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Met mijn ruimtelijk inzicht er bij komt dat wel goed. Echter hebben we al besloten het feest zuidelijker te houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Dan moeten we extra voorzichtig zijn met mijn buitenboordbeugel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 >Komt waarschijnlijk omdat andere users het gemiddelde omhoog krikte, jouw bijdrage hielp er iig niet aan mee. Niet om op te scheppen hoor, maar deze bekende rukker heeft ooit bijna de moderator-verkiezingen gewonnen (ik verkoos er zelf voor om niet door te gaan naar de finale, daar ik vooral meedeed voor de grap). Best goed voor iemand die alleen maar kutzooi post hé Achariya nu jij weer!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Mij zojuist gemengd in wat ik enkel en alleen kan duiden als een ''internetruzie''. Ik wil mijn excuses aanbieden aan mijn opvoeders omdat ik hen teleurgesteld heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Je moeder en ik zijn niet teleurgesteld in je. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Je vader en ik ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Hahahahaha is dat je weerwoord? Een drol kan hier nog mod worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Weerwoord? Jongen, die comment was duidelijk niet 100% serieus bedoeld. Het maakt namelijk niet uit wát ik neerpen, er komt toch wel weer een cringy kutantwoord met heel veel ''ha's'', een uitgekauwde ''je moeder''-grap of een niet kloppende ad hominem. Veel verder dan die drie ''grappen'' kom je niet namelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten