Ga naar inhoud

CdAB 130 [CXXX] Rare jongens, die Romeinen.


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja dat snap ik, zei ik al. Het groepsgevoel, samen één zelfde vijand maakt dat gevoel sterker. En natuurlijk moet je opkomen voor je mattie. Maar dit geldt ook voor je mattie, ik kende hem amper, maar hij sprong ook op de bandwagon zonder het hele verhaal te kennen destijds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah zie daar, weer zo'n user die blind met de massa meeloopt. Als je écht zo slim was als je jezelf waant had je wel een middag vrij genomen om het halve powerweb door te spitten. Je had dan alle posts in een regressieanalyse kunnen stoppen om zo de trend te ontdekken. Je maakt jezelf echt oneindig belachelijk nu door simpele aannames te maken die toevallig negatief uitpakken voor Leroy. Je hebt zeker zo'n korte username omdat het spellen van woorden met meer dan drie letters lastig voor je is hé? Lul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maakte als eerste gewoon een fucking uncultered swine grapje tegen jou dat grappig was bedoeld op hoe je een achievement kon halen. Toen kwam jij ineens aanvallen met dat ik lijk op iemand die down heeft ivm mijn profielfoto. Toen down vote ik jou omdat je de grap gemist had en de daarop volgende comments, nou downvote iedereen jou en niet omdat iedereen mij mag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik val nooit aan. Ja, zoals toen ik je uitnodigde voor die Whatsapp-groep en je iedereen die daar deel van uitmaakt zonder reden kneusjes noemde. Of toen je Doornroosje random uitschold. Er ís toch echt een reden Leroy, en het is niet groepsgevoel. Ik ben hier ook wel eens uitgekotst en dat lag toch echt aan mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En heel even dacht ik een serieus gesprek te kunnen voeren met Avant. Ik dacht er even aan mijn excuses aan te bieden voor het feit dat ik niet aan je verwachtingen kan voldoen, maar toen bedacht ik me dat het voeren van een serieus gesprek een wel héél onrealistisch verwachtingspatroon is op een internetforum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was fout en had ik toegegeven, iedereen was al random aan het kutten en dat voelde alsof je aan het kutten was. Zoals ik toen al zei, was niet voor Doornroosje bedoeld en ik dacht niet dat het een serieuze vraag was. Voor dat geval nogmaals mijn excuses.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...