iDylanK Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Is dat weg? Dan ben ik boos. 😡 Ik heb daar een stukje met heel veel zorg en liefde voor de Halo-serie getypt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 PU is playstation only Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Waarom zeg je altijd doe zo door? Als het als grap bedoeld is kan je er maar beter gewoon mee stoppen, zo niet dan...tja weet je misschien niet beter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Ehm ja dat is een oude quote van een legendarisch PU-gebruiker. Maar dat is blijkbaar alleen voor bepaalde users hier weggelegd. Geen dank voor het compliment, doe ik een keer wat goeds... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Ah grappig man, doe niet zo door Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Vroeger werd er door mods altijd gezegd wat er was verwijderd en met welke reden, meestal zelfs met screenshot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Nee die dm’en ze dan vgm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Zegt de man die als een schoolleraar altijd met zijn vingertje wijst lol. Maar fijn dat je er mee op houdt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Een dag geen razzia ontvlucht is een dag niet geleefd, zei opa altijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Ik denk dat Acha en AJ nooit echt vriendjes zullen worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 slaap zacht zoete prins, die nare mods verbranden alle klassieke topics https://pu.nl/community/1485/ edit: ik plaatste dit toch echt in dat nieuwe moderatortopic, wollah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Dan zal ik wel een luie mod geweest zijn want daar heb ik zelf in ieder geval nooit de moeite voor genomen :') Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Dit is een hele nieuwe, kon de oude nog niet aanpassen dus moest `m vervangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 *relevantie mod 😘 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Leeeeeroooooyyyy ... Jenkinnnnnnnnsss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Er is nu een hele nieuwe, oude is wel bejaard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 In het moderatortopic zegt Soldier dat het te veel werk is om dat te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Mijn eerste reactie in een week op die jongen gisteren was een compliment, en inmiddels heb ik er 4 nieuwe salty comments bij :))) je verzint dit niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Ja twee zinnen typen kost natuurlijk oo een hap uit je dag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Ik denk dat het meer de discussie is die er standaard op volgt met users die het niet eens zijn met de beslissing. Dan is het minder moeite om de users a la het Videla regime gewoon uit een vliegtuig te knikkeren, en niemand te vertellen waar ze naartoe zijn gegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Ja maar Soldier is sowieso niet van het discussieren (wat niet erg is) maar dat Halo-topic was een prima topic dus een uitleg zou dan wel gewaardeerd worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Gut ik reageer op de verkeerde comment. Forgive me for my sins. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 The Rock zet wel mooi Who Let The Dogs Out zodra Leroy FINALLY(!!!) zijn return maakt, als intro tune. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 >Ja twee zinnen typen kost natuurlijk ook een hap uit je dag (bewerkt) Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak er iemand gebanned wordt, topics verwijderd worden en/of posts verwijderd worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Uiteraard, maar hoe kan je veranderen zonder feedback? Als je constant hetzelfde type topics moet verwijderen kan je best melden waarom. En wat de discussie betreft: daar hoef je niet op in te gaan toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten