Ga naar inhoud

Welke next-gen-console koop jij?


iDylanK

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben best benieuwd welke nextgen-console jullie kopen. Stap je over van Sony naar Microsoft of andersom en waarom? Of koop je beide systemen? Zelf stap ik over van Microsoft naar Sony omdat ik persoonlijk vindt dat Sony dat verdient heeft. Dat was mijn beslissing voordat ik van de overname van Bethesda door Microsoft gehoord had, en ik blijf bij mijn beslissing. Dat wil echter niet zeggen dat ik mijn Microsoft-account opgeef, want in de verre toekomst kan dat nog steeds handig zijn. Als ik naar het design van de PS5 kijk, dan zie ik dat Sony daar veel liefde in gestopt heeft, en dat wil ik dan ook een beetje belonen. En ik mis Sony's exclusives ook een beetje, want in het verleden heb ik ook een PS4 gehad. Heb net nog een nieuwtje opgevangen dat Sony goed naar Sucker Punch gekeken heeft en het succes van Ghost of Tsushima, en dat Sony dit vrije ontwikkelaarsmodel wil handhaven in de toekomst voor andere exclusives, en dat vind ik persoonlijk een goed model. Met het zonet uitgekomen Ratchet & Clank : Rift Apart zijn de meeste PS5 bezitters eindelijk tevreden. Het geeft hen hoop en moed voor de toekomst en daar zaten ze op te wachten. Misschien dat ik in de toekomst nog een Series X erbij koop, maar dat is momenteel nog koffiedik kijken. Nu is het aan Microsoft om de eerste knaller te releasen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet het type gamer die alle consoles in huis haalt om deze vervolgens aan mijn 2000+ euro tv en 1500+ euro home cinema set aan te sluiten... Ik heb de xbox one (niet de S) gehad sinds de release van vorige console generatie, en ondanks dat ik er zeker van was dat ik over zou stappen naat PlayStation na deze verschikkelijke console generatie voor de xbox, heeft MS mij toch weer om weten te kopen met gamepass. In december heb ik een xbox series S gehaald, met het idee om (voor het eerst) een 2e console bij te halen (PS5), maar merk dat ik nog geen goede reden heb om op dit moment een ps5 te willen hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock was altijd fervent PS speler, maar heeft nu beide next gen consoles staan. The Great One is tot nu toe het meest onder de indruk van de Series X, met name door Gamepass. Dan moet The Rock er wel bijzetten dat The Rock vooral bezig is met de Xdoos klassiekers in te halen zoals Ori, Forza Horizon, Gears, etc. Maar toch ook het nodige uitproberen via Gamepass. Ook Dolby Atmos op de Series X is een heerlijke toevoeging, mits je de setup daarvoor hebt. Als mensen echt hard twijfelen maar toch een beetje op de portemonnee willen letten, zou The Rock aanraden een Series S aan te schaffen naast de PS5. Dan heb je het beide.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...