Ga naar inhoud

Welke game raad je iedereen af?


charlie5

Aanbevolen berichten

Doorgaans ben ik een geduldig mens, maar El Shaddai: Ascension of the Metatron is één van de weinige games die ik simpelweg opgaf na twee uur. Als je de epilepsie aanval die het kleurenschema oproept overleeft, dan nog heb je te dealen met gameplay die zo saai en repetitief is als het met pink en duim aftrekken van je buurman. Tron: Evolution was slecht, maar die is gelukkig iedereen vergeten. Rise of the Tomb Raider vond ik vermoeiend vanwege de halfslachtige open-wereld elementen. Van Hellblade: Senua's Sacrifice begreep ik eerlijk gezegd geen ene kut en het hielp niet dat de gameplay broodmager was. Alle games van Quantic Dream kunnen me ook gestolen worden. Dat men dat vergist voor 'quality storytelling' vind ik eerlijk gezegd gênant. Als ik een populaire franchise mag afkraken, dan zou ik ofwel Call of Duty zeggen ofwel Pokémon. Beide hanteren al decennia exact dezelfde gameplay, met een minimum aan evolutie of variatie, zonder een samenhangend verhaal of wereld te schetsen die ook maar iets reflecteert van de realiteit of een interessante gedachte oproept. Dat soort lege consumentenvoer moet ik niet hebben. Verder ben ik een hele vrolijke jongen hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was het een flinke ''meh''. Was m'n eerste Fallout en ik wist dat het waarschijnlijk niet helemaal in mijn rpg straatje zou vallen. Kon wat van de charme wel zien, maar uiteindelijk konden de kleine verhaaltjes me niet echt overtuigen (daar waar ik juist de Witcher 3 vijf keer voor heb uitgespeeld). Zeker niet slecht, maar een ok game die niet helemaal bij me paste.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...